Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΟΚ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΚΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΣΧΗΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΒΑΝΙΚΑ ΚΤΗΝΗ – «ΜΕ ΑΠΕΙΛΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΟΥΣΑΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ»!




Σε 23 ληστρικές επιδρομές σε σπίτια από τις οποίες δύο συνοδεύθηκαν με κακοποιήσεις γυναικών, είχε προχωρήσει η συμμορία των έξι ληστών με τα καλάσνικοφ που είχε προκαλέσει τρόμο σε όλη την Αττική. Ανάμεσα στους συλληφθέντες ήταν ένας 15χρονος Αλβανός που βοηθούσε στις ληστείες αλλά και μία 16χρονη Ελληνίδα που ήταν φίλη, από το σχολείο, του 21χρονου αρχηγού της συμμορίας. Η συμμορία εξαρθρώθηκε τον Οκτώβρη του 2011.
Κακοποίησαν και γυναίκες


Στις κακοποιήσεις των γυναικών -σε ληστείες στην Γλυφάδα και την Ηλιούπολη- φέρεται, σύμφωνα με την Αστυνομία, να προέκυψε ότι συμμετείχε ο 21χρονος αρχηγός της συμμορίας και ένας 23χρονος συνεργός του.
Οργή και σοκ προκαλεί η μαρτυρία της μητέρας, η οποία είχε κακοποιηθεί άσχημα από τους «ληστές με τα καλάσνικοφ», προκαλώντας σοκ στο πανελλήνιο. Η μητέρα, στο σώμα της οποίας ασέλγησαν αυτά τα ανθρωπόμορφα τέρατα σπάει την σιωπή της, μετά την καταδίκης τους και αποκαλύπτει:
«Ήταν βίαιοι και απάνθρωποι. Δεν είχαν σεβασμό στον άνθρωπο, σε μητέρα, σε παιδί, τίποτα. Στο δικαστήριο μίλησαν οι δικηγόροι τους για μεταμέλεια, όμως εγώ δεν την είδα αυτή την μεταμέλεια πουθενά. Αγριοκοίταζαν, απειλούσαν οι ίδιοι και οι συγγενείς τους μπροστά στους αστυνομικούς». «Μιλάμε για νέους ηλικίας μέχρι 25 ετών που θα μπορούσαν να είναι παιδιά μου στο κάτω - κάτω. Και δεν μπορώ να καταλάβω, αφού πήρες χρήματα. Μην εξευτελίζεις, μην ταπεινώνεις, μην κακοποιείς τον άλλον.
Για ποιον λόγο το κάνεις αυτό; Δεν είσαι απλώς εγκληματίας, είσαι διεστραμμένος εγκληματίας», προσθέτει, ενώ παραδέχεται «η ζωή μου άλλαξε ριζικά. Με έχει στιγματίσει, έχω φτιάξει ένα σπίτι φρούριο με κάγκελα και κλειδαριές, που για να βγω θέλω μισή ώρα να ξεκλειδώσω και αυτά όλα με πνίγουν. .. Αυτοί θα μείνουν στην φυλακή 25 χρόνια, όμως εγώ από την δικιά μου φυλακή δεν θα βγω ποτέ, η ψυχή μου δεν θα βγει ποτέ. Αυτό που μου κάνανε, η μεγάλη ζημιά, που μου κάνανε δεν περιγράφεται ούτε ξεπερνιέται ποτέ...
Μπορεί να το παίζω δυνατή, γιατί έχω ένα παιδί και πρέπει να το στηρίξω, αλλά μέσα μου ακόμα με πνίγει το γιατί». Μάλιστα, προσπάθησε να δώσει απάντηση στο «γιατί» και ένας από τους ληστές της είπε με θράσος όταν τον ρώτησε «εγώ δεν σας ξέρω», ενώ ο αρχηγός της συμμορίας της είπε: «δεν θα βγω έξω θα σου δείξω εγώ»!
«Δεν είναι μια ομάδα παιδιών που έκαναν ένα αστειάκι.
Έκαναν εγκλήματα, μόνο φόνο δεν έκαναν», τονίζει. «Όταν μπαίνουν στο άσυλο σου με σκοπό να σε ταπεινώσουν και να σε λυγίσουν αφήνουν σημάδια», λέει η άτυχη γυναίκα και προσθέτει πώς προσπαθεί πάρα πολύ να συνεχίσει την ζωή της.
«Με την οικογένεια μου δεν το συζητάμε και πολύ για να μην ξύνουμε πληγές, αλλά ο καθένας από εμάς είναι ένα καζάνι που βράζει», παραδέχεται και με αφοπλιστική ειλικρίνεια καταλήγει:
«Ο Θεός μπορεί και να τους συγχωρέσει, εγώ δεν θα τους συγχωρέσω ποτέ».
makeleio.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com