Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Νέα παραίτηση από το ΠΑΣΟΚ.....



Καθημερινό φαινόμενο οι παραιτήσεις στελεχών από την Ιπποκράτους.

Την αποχώρησή του από το ΠΑΣΟΚ γνωστοποίησε ο Γιώργος Παναγιωτόπουλος, επικεφαλής Μειοψηφίας Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης, και μέλος του Δ.Σ. της ΠΕΔ Δυτικής Ελλάδας, με σχετική επιστολή που δημοσιοποιήθηκε.
«Δε μπορώ άλλο να είμαι στον ίδιο χώρο μ’ αυτούς που αντιμετώπιζαν σαν ανθρώπους τους ψηφοφόρους που διόριζαν και τώρα που στέρεψαν τα δανεικά τους αντιμετωπίζουν σαν ενοχλητικούς αριθμούς στο όνομα της μεταρρύθμισης όσων οι ίδιοι απορρύθμιζαν επί δεκαετίες», αναφέρει σε επιστολή του ο κ. Παναγιωτόπουλος.
Αναφερόμενος στον Ευ. Βενιζέλο, ο κ. Παναγιωτόπουλος είπε: "Προσωπικά σε σένα Πρόεδρε, που απέτυχες να δείξεις τους ενόχους και εξαντλείς το πολιτικό σου κεφάλαιο στην ψευδαίσθηση ότι σώζεις τη Χώρα, θυμίζω τη γραφή του Ελύτη. «Κείνο που σου προσάπτουν τα χελιδόνια είναι την άνοιξη που δεν έφερες». Καλήν αντάμωση στο τέρμα του δρόμου".
Αναλυτικά η επιστολή:
«Άντε γειά Ιπποκράτους»
Η 3η του Σεπτέμβρη εξακολουθεί να με εμπνέει και να με οδηγεί
Το 1982, όταν πρωτοεντάχθηκα στην ΠΑΜΚ κρατώντας στο χέρι το μικρό βιβλιαράκι με την 3η του Σεπτέμβρη είχα ένα όνειρο. Να ζήσω σε μια Χώρα ανεξάρτητη, περήφανη, που θα καταφέρει να προσφέρει αξιοπρέπεια και χαμόγελο, ελπίδα κι ευτυχία στους ανθρώπους.
Το 2013 μπορώ –πια- να κάνω την αυτοκριτική μου και να ξαναβρώ τη δύναμη να επιμείνω ότι το εφηβικό μου όνειρο δεν ξεθώριασε, δεν έγινε ανεπίκαιρο.
31 χρόνια μετά κι έχοντας κρατήσει επίμονα απόσταση από αυτούς που θεωρούσα ηθικά και πολιτικά ασήμαντους σε σχέση με το μεγάλο πολιτικό, Εθνικό στόχο που έβαλε ο Ανδρέας Παπανδρέου, έχω πειστεί ότι πρέπει να ξαναπιάσουμε την ιστορία από την αρχή. Να ξανασκεφτούμε πως και με ποιούς θα ξαναχτίσουμε ένα σύγχρονο ανθρωποκεντρικό και λειτουργικό Κράτος.
Αρκετό καιρό μετά τις τελευταίες εκλογές και τη διάψευση των ελάχιστων ελπίδων από τις οποίες κρατιόμουν, έκαμα μέσα μου μιαν απόφαση. Να μην επιτρέψω –με τις ελάχιστες δυνάμεις μου- στον εαυτό μου να γίνει γέφυρα σωτηρίας για τους θύτες των μεγάλων Εθνικών και οικονομικών εγκλημάτων, οι οποίοι καραδοκούν στη γωνία μήπως σωθεί το σύστημα και ξαναβγούν στην επιφάνεια ως οι «συνετοί ρεαλιστές» που έσωσαν τη Χώρα από τα δικά τους λάθη.
Γέμισε το ΠΑΣΟΚ μικρούς καγκελάριους, έτοιμους και πρόθυμους για όλα, αρκεί να επιβιώσουν και να διαφεντεύουν από κοινού με την Δεξιά, εξαθλιωμένους πολίτες ανεκτικούς σε όλα
Κάποιοι προσπαθούν να με πείσουν ότι είναι «αόρατο» το 80% της κοινωνίας που έχασε το χαμόγελο και τα σημεία αναφοράς του. Όμως εγώ επιμένω να το βλέπω και σίγουρα δεν βλέπω φαντάσματα.
Κάποιοι προσπαθούν να με πείσουν να γίνω κι εγώ Γερμανολάτρης για να ευημερώ και ν’αδιαφορώ.
Μα εγώ γεννήθηκα Έλληνας και με νοιάζει το χαμόγελο του γείτονα, το δικαίωμα των παιδιών στη μόρφωση, το δικαίωμα της τρίτης γενιάς στην αξιοπρέπεια, το δικαίωμα των πολιτών να επιχειρούν χωρίς τον μπαμπούλα των φοροεισπρακτόρων των δανειστών και της διαφθοράς. Γι’αυτό περιφρονώ το όνειρο των μικρών καγκελάριων.
Γιατί είναι και οι ίδιοι ασήμαντοι. Γιατί δε μπορούν να περπατήσουν χωρίς αστυνομική προστασία.
Γιατί δεν έχουν να μου πουν τίποτα που να θέλω να ακούσω.
Στα 45 μου έχω την πολυτέλεια να επιμείνω στο δικό μου όνειρο που είναι η 3η του Σεπτέμβρη.
Δε μπορώ άλλο να είμαι στον ίδιο χώρο μ’ αυτούς που αντιμετώπιζαν σαν ανθρώπους τους ψηφοφόρους που διόριζαν και τώρα που στέρεψαν τα δανεικά τους αντιμετωπίζουν σαν ενοχλητικούς αριθμούς στο όνομα της μεταρρύθμισης όσων οι ίδιοι απορρύθμιζαν επί δεκαετίες.
Μαζί με όσους πιστεύουμε στις ίδιες αρχές και αξίες επί 31 χρόνια, θα ξαναβρούμε τρόπο και δρόμο.
Με κόπο, κόστος και υπομονή. Η επανάσταση αφορά αυτούς που περιφρονούν την εξουσία κι αγαπούν τους ανθρώπους.
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ, όπου κι αν μετακομίσεις. Το τωρινό σου όνειρο είναι ο εφιάλτης μου. Εγώ θα συνεχίσω μέσα από την Αριστερή Πρωτοβουλία , με τον Γιώργη τον Παναγιωτακόπουλο κι όσους το λέει η καρδιά τους.
Κάτω από τις στάχτες των μνημονίων σιγοκαίει η ελπίδα.
Καθήστε ανάμεσα σε τραπεζίτες και σ’ αυτούς που ονειρεύονται μιαν Ελλάδα βολική και διαχειρίσιμη. Αποικία χρέους. Χωρίς αξιοπρέπεια.
Εγώ θα καθήσω ανάμεσα σε όσους μπορώ να λέω συντρόφους ανυπόκριτα, παραδομένος στις μικροχαρές που τρομάζουν τους μικρούς καγκελάριους.
Προσωπικά σε σένα Πρόεδρε, που απέτυχες να δείξεις τους ενόχους και εξαντλείς το πολιτικό σου κεφάλαιο στην ψευδαίσθηση ότι σώζεις τη Χώρα, θυμίζω τη γραφή του Ελύτη. «Κείνο που σου προσάπτουν τα χελιδόνια είναι την άνοιξη που δεν έφερες».
Καλήν αντάμωση στο τέρμα του δρόμου.
Γιώργος Παναγιωτόπουλος
Επικεφαλής Μειοψηφίας Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης, Μέλος του Δ.Σ. της ΠΕΔ Δυτικής Ελλάδας.


newsbomb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com