Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΣΤΕΡΗΜΕΝΟ:M.Σταυρινούδη-Σόδη: "Κρίνετε από το έργο μου και όχι από το μπούστο μου" ...




Nα κριθεί για το έργο της και όχι την εμφάνισή της και συγκεκριμένα το μπούστο της αναφέρει ενοχλημένη η βουλευτής Χίου Μαρία - Σόδη Σταυρινούδη για τα όσα ειπώθηκαν για την χθεσινή της εμφάνιση, κατά την ορκωμοσία της στη Βουλή. Ποιο έργο είναι αυτό άραγε; Προς το παρόν υπάρχει μόνο η εμφάνιση η οποία ήταν με πολύ άνεση.  
Η κα Σταυρινούδη - Σόδη μίλησε το πρωί στο MEGA και είπε: «Δεν αντιλήφθηκα να είπε κάτι ο κ. Τραγάκης για το ντύσιμό μου, όπως γράφουν κάποιοι. Λένε για το μαύρισμά μου, αλλά εγώ όλο το καλοκαίρι ήμουν στο μαγαζί μου και δούλευα».
«Να με κρίνουν από το έργο μου και όχι από τις ενδυματολογικές μου επιλογές» είπε η νέα βουλευτής της Ν.Δ.
«Εγώ στη Βουλή πήγα, έστω και τρίτη επιλαχούσα, για έργο και όχι, για να σχολιαστεί το ντύσιμό μου, το μαύρισμά μου» τόνισε.
Σε ερώτηση για το αν βρέθηκε τετ α τετ με τον κ.Τραγάκη μετά την ορκωμοσία της, η κ.Σόδη είπε ότι τον συνάντησε και μίλησαν, απέφυγε ωστόσο να δώσει λεπτομέρειες του διαλόγου τους.
Η κα Σταυρινούδη - Σόδη είναι η αντικαταστάτρια του Σταμάτη Κάρμαντζη, ο οποίος παραιτήθηκε για να ορκιστεί αντιπεριφερειάρχης Χίου.
Την ίδια ώρα όπως αναφέρει η εφημερίδα «Τα Νέα»,  λίγη ώρα πριν την ορκωμοσία, ο αντιπρόεδρος της Βουλής, Γιάννης Τραγάκης βλέποντας την εμφάνιση της κας Σταυρινούδη - Σόδη, φέρεται να ζήτησε από πολλές βουλευτίνες που ήταν παρούσες να δανείσουν στην καινούρια βουλευτή ένα σακάκι για να είναι πιο ευπαρουσίαστη. 
















defencenet.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com