Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Ανδρέας Παχατουρίδης: «Δεν είμαι στη "λίστα Νικολούδη"» ...



Ο Δήμαρχος Περιστερίου και πιθανά υποψήφιος Περιφερειάρχης Αττικής, Ανδρέας Παχατουριδης, με τη στήριξη της Ν.Δ., σύμφωνα με...δημοσίευμα της εφημερίδας «ΑΚΡΟΠΟΛΗ», βρίσκεται μέσα στη «λίστα Νικολούδη», η οποία περιλαμβάνει 75 πρόσωπα του α΄βαθμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τα οποία φέρεται να έχουν καταθέσει ψευδείς δηλώσεις "Πόθεν Έσχες", αποκρύβοντας περιουσιακά τους στοιχεία.

Το δημοσίευμα, στο πρωτοσέλιδό του, αναφέρει πως ο Δήμαρχος Περιστερίου, Ανδρέας Παχατουρίδης και η σύζυγός του ελέγχονται για έντεκα "ύποπτες" κινήσεις τραπεζικών λογαριασμών τους.

Ο κ. Παχατουρίδης, μιλώντας για το θέμα στο πρωινό ant1, έκανε λόγο για «λάσπη στον ανεμιστήρα», που ξεκίνησε όταν το όνομά του άρχισε να ακούγεται για την Περιφέρεια Αττικής, καταγγέλλοντας, ταυτόχρονα, πως η διάδοση της είδησης ξεκίνησε από χθες το βράδυ, μέσω sms σε κινητά!

«Ήμουν χθες το βράδυ σε ένα ταβερνάκι του Περιστερίου με φίλους, όταν ήρθαν και μου έδειξαν sms, που έλεγαν ότι είμαι στη "λίστα Νικολούδη"» τόνισε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Περιστερίου και συμπλήρωσε:

«Εγώ δεν ήξερα τίποτα! Ποτέ δε με κάλεσε κάποιος για το θέμα. 

Το "έγκλημα", όμως, δεν είναι το δημοσίευμα... αλλά το "άκουσμα" του ονόματός μου ότι, θα είμαι υποψήφιος Περιφερειάρχης Αττικής και η είσοδός του σε διάφορες μετρήσεις. Μέχρι να γίνει αυτό, ήμουν το καλό παιδί...».

















http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/02/blog-post_4318.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com