Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΠΙΚΑΙΡΟ...Brand name .......Hellas.


(* Δημοσιεύουμε επιστολή αδελφού. Τα συμπεράσματα δικά σας……)
Τι μου προσφέρει αυτό το κράτος που το χρυσοπληρώνω;  Αν καθίσει και το σκεφτεί κάποιος ,αποστασιοποιημένος από συναισθηματισμούς και βάλει στα ερωτήματα που ακολουθούν τα δικά του <<νούμερα>>, τότε πιθανόν θα καταλήξει στο ότι το μόνο που του προσφέρει αυτό το κράτος είναι το brand name ΕΛΛΑΣ. Τίποτε άλλο. Και εξηγούμαι:
- Ταξιδεύω συχνά στην Πάτρα και έχω την ατυχία να οδηγώ στην εθνική Κορίνθου – Πατρών όπου αναγκάζομαι και πληρώνω διόδια σε έναν από τους χειρότερους αυτοκινητόδρομους της Ευρώπης .Αν  κανείς προσέξει τα μικρά αφιερώματα στην άκρη του δρόμου που τοποθετούνται από τους πιστούς μετά από κάποιο ατύχημα θα νομίζει ότι βρίσκεται σε πεδίο μάχης.
- Μου χρωστάει το Ταμείο Υγείας  που είμαι ασφαλισμένος 431 ευρώ από το 2011 και ενώ έχει γίνει η εκκαθάριση από την αρμόδια υπηρεσία του ταμείου ακόμη δεν έχω πάρει ούτε cent.
- Χθες ξεκίνησαν τα παιδιά μου την νέα σχολική χρονιά αλλά στο σχολείο τους δεν μπορεί να λειτουργήσει το ολοήμερο γιατί δεν υπάρχουν δάσκαλοι καθώς λείπουν τρεις για να καλύψουν και το βασικό ακόμη ημερήσιο πρόγραμμα .
- Βλέπω τους γονείς μου, που εργάζονταν σκληρά μια ζωή, να μην μπορούν να ζήσουν με τις συντάξεις που παίρνουν και το χειρότερο να μην μπορώ να τους βοηθήσω.
- Οι υπηρεσίες υγείας καθώς και οι εισφορές μου προς το ΙΚΑ για την αυριανή μου συνταξιοδότηση (αν υπάρξει) που χρυσοπληρώνω μέσω των κρατήσεων επί του μηνιαίου μου μισθού (3,669,36 ευρώ το χρόνο για το ΙΚΑ και 912ευρώ το χρόνο για τον τομέα υγείας = Σύνολο  4,581,36 ) είναι επιεικώς απαράδεκτες. Έπρεπε να κάνω μια επέμβαση στο πόδι μου αλλά στο δημόσιο νοσοκομείο δεν μπορούσε να γίνει διότι ……δεν υπήρχαν τα απαραίτητα για την επέμβαση. Αποτέλεσμα εισαγωγή σε ιδιωτικό νοσοκομείο και μαζί με την αμοιβή του γιατρού ….6000 ευρώ.
- Με μικρότερη κατανάλωση ρεύματος από πέρυσι πληρώνω μεγαλύτερους λογαριασμούς συν 600 περίπου ευρώ την έκτακτη εισφορά ακινήτου. Ουσιαστικά πληρώνω φόρο για το ακίνητο ( τριάρι 25 ετίας για να μην παρεξηγηθώ) που ήδη έχω καταβάλει το φόρο κατά την διαδικασία της αγοραπωλησίας .
- Πληρώνω μηνιαίο φόρο 244,77 (12 χ 244,77 =3,333,24) και εισφορά αλληλεγγύης 36,08 ( 12 χ 36,08=432,96 Σύνολο 3,766,23) . Ως μισθωτός στον ιδιωτικό τομέα είμαι ο πρώτος που φορολογούμαι .
- Με μικρότερα εισοδήματα από πρόπερσι όπου είχα επιστροφή φόρου 600 ευρώ (παντρεμένος με 2 παιδιά και στεγαστικό δάνειο ) φέτος κλήθηκα να πληρώσω 720 ευρώ.
- Είχα αυτοκίνητο 15 ετιας 2000 κυβικών που όταν το αγόρασα (μεταχειρισμένο ) δεν αποτελούσε τεκμήριο . Μέσα σε μια νύχτα τα τέλη κυκλοφορίας έφθασαν 680 ευρώ (σε ένα αυτοκίνητο που η αξία του δεν ήταν πάνω από 4000 ευρώ).
Κι έρχομαι να ρωτήσω τι μου προσφέρει αυτό το κράτος ;  Μόνο το βαρύ (πραγματικά ) brand name Ελλάς (με την πλούσια ιστορία και τον πολιτισμό που είμαι υπερήφανος γι αυτά και θα έδινα και την ζωή μου). Μόνο που αυτό δεν τρώγεται…..






tektonismos.gr










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com