Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ- ΡΟΥΚΕΤΕΣ" ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΝΤΟΓΙΑΚΟ: “ΠΑΕΙ ΝΑ ΘΑΨΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ-ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΤΩΡΑ”....


Aιφνιδιασμός στο Εφετείο της Αθήνας στις 12.20 το μεσημέρι από τον πρόεδρο των ΑΝΕΛ, Πάνο Καμμένο. Ο κ.Καμμένος αιφνιδίασε τους πάντες και με μια ξαφνική κίνηση έσπευσε στο Εφετείo , ρίχνοντας κυριλεκτικά “ρουκέτες”:
“O εισαγγελέας Ντογιάκος πάει να θάψει την υπόθεση. Επικοινώνησα με τον ταξίαρχο της Ασφάλειας, τον Παναγιώτη Στάθη και με τον υπουργό τον κ.Κικίλια και μου είπαν ότι ο Ντογιάκος κρατάει το DVD-ΥΛΙΚΟ , στο συρτάρι του και δεν το δίνει σε κανέναν. Ο Ντογιάκος μου είπε να πάω να καταθέσω γιατί θα κλείσει την υπόθεση. Επιχειρούν κουκούλωμα και γι αυτό ήρθα άμεσα εδώ ειδοποιούμενος από την δικηγόρο μας την κυρία Τζούλη. Καταθέτω άμεσα”, ανέφερε ο Πάνος Καμμένος.
Οι δηλώσεις του Πάνου Καμμένου ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
“Ερχομαι εσπευσμένα στην εισαγγελια γιατι χθες βραδυ επικοινώνησε μαζί μου ο Ταξιαρχος Παν. Στάθης αναφέροντας μου την επιθυμία του εισαγγελέα να καταθέςω.
Του εξηγησα το κόλλημα οτι θα πρεπει να παραλαβω γιο μου απο το αεροδρόμιο που έρχεται από την Αμερική και γι αυτό θέλω να καταθέσω τη Δευτέρα και το δεχτηκε.
Σημερα πρωι απο τους δημοσιογράφους διέρρευσε η δυσαρεσκεια της εισαγγελίας και με ειδοποίησε η σύζυγός μου Ελενη Τζούλη ότι θα πρέπει να καταθεσω τωρα αλλιως ο κ. Ντογιάκος ωρείεταιότι θα κλείσει την υπόθεση.Ειμαι, λοιπόν, εδώ για να καταθέσω”.
ΤΟ ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΟ ΥΛΙΚΟ
“Όσο για τη Χθεσινη διαρροή οτι συμφωνα με την ΕΛΑΣ το υλικό είναι μονταρισμενο ο υπουργός Κικίλιας και ο ταξίαρχος Π. Στάθης με διαβεβαιωνουν οτι το υλικό δεν εχει φτασει σε αυτους και βρίσκεται στο συρτάρι του Ντογιάκου.
Γίνεται προσπάθεια συγκάλυψης αν αληθεύει αυτό και δεν εχει παει στην αστυνομία.
Ολόκληρο το πρωτοτυπο υλικό είναι στον Ντογιάκο ο οποίος το κλειδωσε στο χρηματοκιβωτιο.
Η ασφαλεια δεν εχει κανενα υλικό”.
Η ΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ

“Λεει ψεμματα ο εισαγγελέας Παναγιωτόπουλος οταν λεει οτι επικοινωνησε τηλεφωνικα μαζι μου για να καταθεσω.
Άλλα λέει σε εμένα και άλλα σε εσάς”,είπε ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ απευθυνόμενος στους δημοσιογράφους.
Τέλος σε ερωτηση για τη χθεσινη καταθεση Αποστολόπουλου είπε: ”
Ο Αποστολόπουλος δεν προλαβε να στειλει το υλικο 15 ημερες τώρα; Αφηστε τα αυτα.”

















































http://www.makeleio.gr/?p=236286

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com