Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

"Σηκώνουν ανάστημα αυτοί που ήταν στο καθεστώς ΠΑΣΟΚ" ...




O Νότης Σφακιανάκης απάντησε το βράδυ του Σαββάτου στις χυδαίες επιθέσεις που δέχεται από κάποιους οι οποίοι αν και συστήνονται ως δημοκράτες, εντούτοις δεν δέχονται πάνω απ΄όλα την διαφορετική άποψη..Στην απάντησή του χρησιμοποίησε σκληρές εκφράσεις: «Ο Νότης Σφακιανάκης είμαι, Έλληνας και μόνο. Αυτό είμαι. Πες τους να πάνε να ... απ' όπου και αν προέρχονται».
Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star ο Νότης Σφακιανάκης, δήλωσε χαρακτηριστικά πως δεν είναι οι δηλώσεις του αυτές στις οποίες θα έπρεπε να εστιάσει ο κόσμος, αλλά αυτά που συμβαίνουν:
«Τα συμβάντα είναι συνταραχτικά. Η δικτακτορία που αυτή τη στιγμή ζούμε, που φυλακίζει ανθρώπους όπως και αν λέγονται, από όπου και αν προέρχονται, είναι υπαρκτή. Αύριο θα σου χτυπήσουν τη δική σου πόρτα, τη δική μου… κατάλαβες;», τόνισε και συμπλήρωσε, σχολιάζοντας τις αντιδράσεις για τις δηλώσεις του που συνεχίζονται αμείωτες, ιδίως στα social media:
“Εγώ δεν έχω ιδιοτέλεια, εσένα σκέφτομαι που αύριο, δεν θα έχεις δουλειά. Εγώ είμαι τακτοποιημένος, εσένα σκέφτομαι που αύριο θα σε τυραννήσουν, θα σε κλείσουνε φυλακή, επειδή θα πεις τη γνώμη σου…».
Ερωτηθείς για την απόφαση της Δέσποινας Βανδή να αποχωρήσει από το σχήμα πριν καν αρχίσουν οι εμφανίσεις, είπε ότι και ο ίδιος ήταν μετανάστης και όχι παιδί μεταναστών.
«Ήμουν ο ίδιος μετανάστης με τη μητέρα μου. Είναι λάθος η επιλογή της, είναι άκαιρη και άκυρη. Σέβομαι την άποψη και τη θέση του κάθε ανθρώπου, όπως επιθυμώ και απαιτώ να σέβονται και τη δική μου».
Ο Νότης Σφακιανάκης μίλησε και για τα σχόλια που έκανε μέσω της προσωπικής της σελίδας στο Facebook, η Έλενα Ακρίτα λέγοντας: «Από πού και ως πού σηκώνουν ανάστημα αυτοί που είναι μέσα στο καθεστώς; Βουλευτής δεν ήταν με το ΠΑΣΟΚ η μητέρα της; Τι να μας πει τώρα;».
Η κ. Ακρίτα, αναφερόμενη στις δηλώσεις του τραγουδιστή, του επιτέθηκε μέσα από γνωστό ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης γράφοντας: «Σαν πληγωμένο φασιστόπουλο στο χώμα, ψάχνω τη δύναμη να κρατηθώ ακόμα. Δικό σας.».







defencenet

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com