Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Μπαρμπαρούσης: «Δεν κάνουμε μήνυση, ξέρουμε ποιοι είναι»



«Όπως ξαφνικά εμφανίστηκαν, έτσι και εξαφανίστηκαν» ανέφερε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Κώστα Μπαρμπαρούσης, για την επίθεση που δέχθηκε ο συνοδός του στο νοσοκομείο Αγρινίου και συμπλήρωσε «Δεν κάνουμε μήνυση, ξέρουμε ποιοι είναι».
Ο Κώστας Μπαρμαρούσης ανέφερε στο onairnews.gr:


«Η σύζυγος μου είναι έγκυος και πρέπει καθημερινά να την βλέπει ο γιατρός της, γι' αυτό τον λόγο και σήμερα την έφερα στο νοσοκομείο Αγρινίου. Μαζί μου ήταν φίλος μου ο οποίος κάποια στιγμή πήγε προς το αμάξι μου να μου φέρει κάτι χαρτιά που είχα ξεχάσει. Φτάνοντας στο αυτοκίνητο πετάχτηκαν 7 άτομα τα οποία του επιτέθηκαν και τον έβριζαν φασίστα και διάφορες άλλες εκφράσεις. Ο φίλος μου αντέδρασε και ήρθε στα χέρια μαζί τους βρίζοντας τους και αυτός αναρχοκομμούνια. Όπως εμφανίστηκαν ξαφνικά έτσι ξαφνικά εξαφανίστηκαν και ο φίλος μου ήρθε και με ειδοποίησε για το συμβάν. Ειδοποίησα την αστυνομία η οποία ήρθε στο σημείο του νοσοκομείου ,τους είπαμε ποιοί είναι με ονοματεπώνυμο αφού είδε ο φίλος μου ποιοί είναι μιας και δεν φόραγαν κουκούλες ή κράνη. Μήνυση δεν καταθέτουμε για το λόγο ότι έχουμε αναφέρει και καταγγείλει στην αστυνομία άτομα με ονοματεπώνυμο που κάνουν επιθέσεις σε μέλη της Χρυσής Αυγής. Ποτέ η αστυνομία δεν έχει κάνει κάποια κίνηση οπότε δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε μήνυση, εξάλλου ξέρουμε ποιοί είναι.»
Ο βουλευτής στη συνέχεια ανέφερε πως ο φίλος του δεν είναι τραυματίας και δεν τον έχουν χτυπήσει. Τόνισε μάλιστα ότι δεν είναι οδηγός του και ποτέ δεν είχε οδηγό όπως έχουν άλλοι.
ΠΗΓΗ: onairnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com