Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Αρνείται να πληρώσει την εγγύση της αποφυλάκισης η Αθηνά Τσάκαλου! ...


Να πιέσει τις αρχές ώστε ώστε να ανάψουν το πράσινο φως για την αποφυλάκιση της 25χρονης συντρόφου του γιου της επιχειρεί η Αθηνά Τσάκαλου καθώς αρνείται να καταβάλει την χρηματική εγγύηση που της έχει επιβληθεί από το αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο ώστε να αποφυλακιστεί.
Η 60χρονη κατηγορούμενη στην υπόθεση του Χρ. Ξηρού, θέτει τους δικούς της όρους λέγοντας πως δεν θα βγει από την φυλακή αν δεν αποφυλακιστεί και η σύντροφος του γιού της Γεράσιμου –καταδικασμένος για συμμετοχή στους Πυρήνες της Φωτιάς- η οποία χθες «εισέπραξε» αρνητική απάντηση από τους δικαστές.
Οι συνήγοροι της 25χρονης κατέθεσαν σήμερα νέα αίτηση αποφυλάκισης.
“Σε κανένα σημείο δεν προκύπτει άλλου είδους σχέση ή συνεργασία με τα υπόλοιπα άτομα που αναφέρονται στο κατηγορητήριο, ούτε βέβαια κάποια παράνομη συμπεριφορά μου. Αντιθέτως συγκατηγορούμενοί μου είναι ο σύντροφός μου Γεράσιμος Τσάκαλος με τον οποίο έχω υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης και ο αδελφός του Χρήστος με τους οποίους εντάχθηκα στην ίδια οργάνωση κατά το κατηγορητήριο. Η ίδια στην απολογία μου ενώπιον Σας ανέφερα ακριβώς τον τρόπο που γνώρισα τον σύντροφό μου ως φοιτήτρια του τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Όποτε είχε επισκεπτήριο τον επισκεπτόμουν στην φυλακή και ουδέποτε είχα ανάμειξη σε παράνομες δραστηριότητες ούτε ο σύντροφός μου, μου ζήτησε κάποια συνδρομή, αφού σίγουρα δεν θα ήθελε να με εμπλέξει σε κάτι που θα διακινδύνευε την ζωή ή την ελευθερία μου.
Δεν υπάρχει κανένα στοιχείο στην ογκωδέστατη δικογραφία που να δείχνει έστω με την μορφή των ενδείξεων συμμετοχή μου στην οργάνωση που είναι μέλος ο σύντροφός μου” αναφέρει στην αίτηση της η 25χρονη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com