Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

Στην Δικαιοσύνη κατά της εφημερίδας "ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ" προσφεύγει ο πρώην Υποδιοικητής της ΕΥΠ...


ΓΙΑ "ΣΩΡΕΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΥΣΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΟΥ"


Στην Δικαιοσύνη κατά της εφημερίδας ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ  για  "σωρεία συκοφαντικών και δυσφημιστικών δημοσιευμάτων" προσφεύγει ο πρώην Υποδιοικητής της ΕΥΠ κ. Φώτης Παπαγεωργίου από τον δικηγόρο του οποίου λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω ανακοίνωση.

ΚΩΣΤΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ, Δικηγόρου Αθηνών
~~~~~~~~~
Ως πληρεξούσιος Δικηγόρος του πελάτη μου Φώτη Παπαγεωργίου, κατ’ εντολή και για λογαριασμό του, προβαίνω στην παρακάτω ανακοίνωση :
«Η εβδομαδιαία εφημερίδα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ», προέβη σε σωρεία συκοφαντικών και δυσφημιστικών δημοσιευμάτων κατά του προσώπου μου με τα οποία συστηματικά και βάναυσα προσβάλλεται η προσωπικότητα μου, θίγεται η αξιοπρέπεια μου και ανεπιτρέπτως απαξιώνεται άνευ λόγου και αιτίας η οικογενειακή και επαγγελματική μου γαλήνη κα ηρεμία, με πρωτοφανή και πρωτόγνωρη, για εβδομαδιαίο έντυπο, συμπεριφορά, που υπερβαίνει κατά πολύ το πλαίσιο των δημοσιογραφικών καθηκόντων και που εκφεύγει της επιβαλλομένης από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης άσκησης κριτικής, έχει προκαλέσει ανεπανόρθωτη ηθική βλάβη εις βάρος μου  κατ’ εξακολούθηση, και με εκθέτει σε πολλαπλούς κινδύνους.
Συνακολούθως όλων των ανωτέρω και επειδή αυτή η απαράδεκτη συμπεριφορά είναι εξακολουθητική και διαρκής, δηλώνω ότι προσφεύγω ενώπιον των δικαστικών αρχών, ευθύς ως τούτο καταστεί εφικτό, για την προάσπιση της προσωπικότητας και των δικαιωμάτων μου.
Αθήνα, 2 Δεκεμβρίου 2014
Ο Δηλών δια του πληρεξουσίου Δικηγόρου του
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 http://kourdistoportocali.com/post/39843/fotis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com