Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Καταγγελία: Η απελπισία και η αδικία σε όλο της το μεγαλείο!




«Ονομάζομαι Ν. Χ είμαι ΕΠΟΠ λοχίας εν αποστρατεία. Πήρα το θάρρος να σας στείλω αυτό το μέιλ γιατί είμαι τόσο απελπισμένος και δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να προσφύγω εκ νέου στην Ελληνική Δικαιοσύνη… Εισήχθηκα στο στράτευμα με τον θεσμό των ΕΠ.ΟΠ το Νοέμβριο του 2005. Τον Μάιο του 2007 νόσησα από καρκίνο του όρχεως και μετά από 2 εβδομάδες χημειοθεραπείας επανήλθα πλήρως και έκτοτε δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα. Είμαι πλέον υγιής βάση των ιατρών που με παρακολουθούν στο 401 ΓΣΝΑ. Τον Σεπτέμβριο του 2012, πριν 2 έτη περίπου, πάνω στην κρίση για την μονιμοποίησή μου (7ετία), η ανώτατη Στρ. Υγ. Υπηρεσία με αποστράτευσε κρίνοντας με ικανό 3 κατηγορίας, ανίκανο για την ενεργό υπηρεσία του στρατεύματος ως ΕΠΟΠ. Προσέφυγα στην Ελληνική δικαιοσύνη και το διοικητικό εφετείο Αθηνών απεφάνθη να επανακριθώ και ενδεχομένως να επανατοποθετηθώ στην υπηρεσία μου και με άλλη ειδικότητα. Τον Νοέμβριο του 2013 λοιπόν επανακρίθηκα στην ΑΣΥΕ ως ικανός 3 κατηγορίας ξανά, παρά την απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών.
Εδώ και 2 έτη περίπου από την αποστρατεία μου και μετά πραγματικά έχω αφεθεί στο έλεος του Θεού… Όχι δεν έχω να φάω απλά… Τα έχω ξεπεράσει τα όρια της φτώχειας. Είχα την υπηρεσία μου, είχα επενδύσει την ζωή μου και τα όνειρά μου εκεί και η υπηρεσία θεώρησε πως έπρεπε να με αποστρατεύσει και να μου στερήσει το δικαίωμα να ζω… επειδή είχα καρκίνο!
Πλέον είμαι άπορος, ανασφάλιστος, άνεργος, εργασία δεν μπορώ να βρω ούτε κατά διάνοια με τα δεδομένα τα σημερινά και ειλικρινά έχω απελπιστεί… Παρακαλώ αναδείξτε το θέμα μου μήπως και ταρακουνηθεί κάποιος και το δει με ανθρωπιά γιατί για μένα είναι θέμα ζωής ή θανάτου. Θα σας παρακαλούσα πολύ να διατηρηθεί το απόρρητο του ονόματός μου προς το παρών. Σας ευχαριστώ πολύ. Ένας απελπισμένος νέος άνθρωπος».










http://www.makeleio.gr/?p=73075

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com