Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ «ΚΛΕΙΔΙΑ» ΚΑΙ Ο «ΠΑΤΕΡΑΣ»... Ολόκληρη η συμπληρωματική απολογία του Α. Κάντα ...





Διαβάστε ολόκληρη την συμπληρωματική απολογία του πρώην αναπληρωτή γενικού διευθυντή εξοπλισμών Αντώνιου Κάντα που έδωσε στις 31 Ιανουαρίου ενώπιων των δύο ανακριτών.
Σε αυτή ο Α. Κάντας επανέλαβε τα όσα είχε υποστηρίξει στην απολογία του το Δεκέμβριο αναφέρθηκε όμως σε πρόσωπα «κλειδιά» τα οποία σχετίζονται με την υπόθεση προμήθειας των Α/Κ πυροβόλων PZH-2000 καθώς και στο πρόσωπο ενός πολιτικού, το όνομα του οποίου δεν αποκάλυψε γνωστού με το παρατσούκλι ο «Πατέρας».
"Επιβεβαιώνω πλήρως την από 17-12-2013 και εφεξής απολογία μου ενώπιον των Ανακριτών του Ν. 4022/2011 Γ. Μαλλή και Ι. Σταυροπούλου. Ειδικότερα, επιβεβαιώνω όσα εκεί ανέφερα για το πρόγραμμα της προμήθειας των 24 αυτοκινούμενων πυροβόλων PZH 2000 της γερμανικής εταιρείας KRAUSS NAFFEI WEGMAN. Πράγματι, αν θυμάμαι καλά τον Ιούνιο του 2000 με επισκέφτηκαν στο γραφείο μου στη Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών ο Αντιπρόεδρος της ως άνω γερμανικής εταιρείας κ. OLAF ESCHLER συνοδευόμενος από τον αντιπρόεδρο της εταιρείας αυτής στην Ελλάδα κ. Δημήτρη Παπαχρήστο. Την εποχή αυτή ασκούσα χρέη Γενικού Διευθυντή της ΓΔΕ διότι είχε παραιτηθεί ο μέχρι τότε Γενικός Διευθυντής Ιωάννης Σμπώκος προκειμένου να πολιτευθεί. Τους κυρίους Eschler και Παπαχρήστο έβλεπα για πρώτη φορά και ούτε τους γνώριζα στο παρελθόν."
Στη συνέχεια:
"Όπως οι δυο κύριοι μου δήλωσαν το Γενικό Επιτελείο Στρατού είχε αποφασίσει να επιλέξει τα αυτοκινούμενα πυροβόλα της εν λόγω εταιρείας για την κάλυψη των αναγκών του ελληνικού στρατού. Γνώριζα ότι το ΓΕΣ είχε εισηγηθεί στον τότε ΥΕΘΑ κ. Τσοχατζόπουλο την προμήθεια αυτοκινούμενων πυροβόλων για τις ανάγκες του ελληνικού στρατού χωρίς να γνωρίζω συγκεκριμένες λεπτομέρειες για οποιοδήποτε σχετικό πρόγραμμα τη δεδομένη χρονική στιγμή. Όπως είπε ο ίδιος ο κ. Παπαχρήστος μου είπε κατά τη συνάντηση αυτή ο Olaf Eschler είχε ήδη επισκεφθεί τον Υπουργό στα πλαίσια μιας παρόμοιας επίσκεψης, λεπτομέρειες της οποίας αγνοώ.
- Πότε πληροφορηθήκατε ότι προωθείται και με ποιο τρόπο η αγορά του συγκεκριμένου οπλικού συστήματος από την εν λόγω εταιρεία στο ελληνικό Δημόσιο;
"Μετά την επίσκεψη των κυρίων Eschler και Παπαχρήστου περί τον Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο του 2000 εκδόθηκε απόφαση του Υπουργού κ. Τσοχατζόπουλου κατόπιν εισηγήσεως του ΓΕΑ με αποδέκτη τη ΓΔΕ με αντικείμενο την έναρξη υλοποίησης της συγκεκριμένης συμφωνίας. Όταν λέμε "έγκριση αρχικής προμήθειας" ή "υλοποίηση" εννοούμε την έναρξη της διαδικασίας για τον καθορισμό των τεχνικών προδιαγραφών και την εξασφάλιση των αναγκαίων πιστώσεων. Μετά ακολουθεί άλλη διαδικασία και με βάση την υπουργική εντολή εκδίδεται ένα νέο ΦΕΕ (ΦΥΛΛΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΝ) και νέα απόφαση του Υπουργού με την οποία εξουσιοδοτείται ο Γ. Δ/ντής της ΓΔΕ να προβεί στην συγκρότηση των κατά νόμο προβλεπόμενων επιτροπών για την υλοποίηση του εν λόγω προγράμματος".
- Πότε έγινε η επόμενη συνάντηση σας με τους κυρίους Eschler και Παπαχρήστο; 
"Όπως ήδη ανέφερα, τον ΕΣΛΕΡ είδα μόνο την πρώτη φορά. Και δεν ξέρω αν επανήλθε στην Ελλάδα και είδε οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο στο Υπουργείο ή στη ΓΔΕ. Τον Παπαχρήστο πρέπει να τον έχω συναντήσει τρεις ή τέσσερις φορές ακόμη. Εκτιμώ δε ότι δεν επισκεπτόταν μόνο εμένα αλλά και τα άλλα μέλη των ήδη συγκροτηθεισών επιτροπών, το Γεν. Δ/ντή, τον κο Κολίρη και ενδεχομένως τον ίδιο τον Υπουργό. Η επόμενη συνάντηση μου με τον κο Παπαχρήστο πρέπει να έγινε τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο του 2000 και διήρκεσε περί τη μισή ώρα. Στη συζήτηση αυτή ο Παπαχρήστος μου είπε ότι έχει ένα ισχυρό κίνητρο για μένα για να προχωρήσει το πρόγραμμα γρήγορα και χωρίς να προβληθούν από την πλευρά μου οποιεσδήποτε αντιρρήσεις ή επιφυλάξεις και όταν τον ρώτησα ποιο είναι το κίνητρο αυτό μου είπε ότι είναι μισό τοις εκατό επί της αξίας της σύμβασης. Εγώ αποδέχτηκα την πρόταση παρά το γεγονός ότι δεν επρόκειτο να προβάλλω καμία αντίρρηση ούτως ή άλλως."    
"Οι υπόλοιπες επισκέψεις έγιναν σε χρόνο που δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά πάντως μέχρι την υπογραφή της σύμβασης τον Ιούλιο του 2001. Ο λόγος αυτών των επισκέψεων ήταν καθαρά η ενημέρωση επί της πορείας υλοποίησης του προγράμματος και διαρκούσαν περίπου περί τη μισή ώρα. Δεν έγινε στις συζητήσεις αυτές καμία ιδιαίτερη συζήτηση για το θέμα της πληρωμής μου γιατί αυτό είχε λυθεί ήδη στη δεύτερη επίσκεψή του. Άλλωστε, προϋπόθεση της καταβολής σε εμένα του όποιου χρηματικού ποσού ήταν η είσπραξη από την KMW της προκαταβολής του τιμήματος από το Ελληνικό Δημόσιο διότι από το ποσό αυτό θα πληρωνόταν και ο Παπαχρήστος ούτως ώστε να καταβάλλει σε μένα."


- Επιβεβαιώνετε το κατηγορητήριο ως προς τους χρόνους και τα επί μέρους καταβληθέντα σε εσάς ποσά;
Επιβεβαιώνω ως αληθές το κατηγορητήριο κατά το σκέλος που αφορά στα τραπεζικά εμβάσματα μέχω των ετιαρειών OXYLOS και GRAMONT. Δεν είναι ακριβές ότι έλαβα από τον Παπαχρήστο το ποσό των 300.000 ευρώ μετρητοίς αλλά μόνο το ποσό των 100.000 ευρώ όπως έχω ήδη αναφέρει στην απολογία μου στους κυρίους Μαλλή και Σταυρόπουλο. Ίσως ο κος Παπαχρήστος συγχέει πρόσωπα και ποσά. Δεν έχω κανέναν λόγο εν όψει του ύψους των αποδιδομένων σε εμένα αθεμίτων ποσών να αποκρύψω ένα ποσό 200.000 ευρώ επιπλέον το οποίο δήθεν εισέπραξα μετρητοίς."
Στην ερώτηση που έγινε στον κ. Κάντα να εξηγήσει το γιατί έλαβε εξώδικο από τον κ. Δαλαμάγκα με το οποίο του ζητούσε να δώσει εξηγήσεις για την είσπραξη μεγάλων ποσών από τον κ. Παπαχρήστο, ο κ. Κάντας απάντησε:
"Τον κο Δαλαμάγκα δεν τον γνώριζα και δεν τον γνωρίζω. Μόλις έλαβα το συγκεκριμένο εξώδικο, αιφνιδιάστηκα γιατί δεν είχα ακούσει ποτέ για τον συγκεκριμένο κύριο ούτε για τη σχέση του με τον κο Παπαχρήστο. Την ύπαρξη του Δαλαμάγκα την πληροφορήθηκα από το εξώδικο. Απευθύνθηκα στον Παπαχρήστο για να μάθω ποιος είναι ο Δαλαμάγκας και εκείνος μου απάντησε ότι είναι παλιός του συνεταίρος ο οποίος τον εκβίαζε για να του δώσει χρήματα. Υποχρεώθηκε και εγώ να απαντήσω με εξώδικο αρνούμενος οποιαδήποτε συναλλαγή με τον Δημήτριο Παπαχρήστο. Δεν έχω πάει ποτέ στο γραφείο του Παπαχρήστου και φυσικά δεν έχω δει ποτέ εκεί οποιοδήποτε συνεργάτη του και δη τον κο Δαλαμάγκα."
- Στην ενώπιον των ανακριτών κυρίων Μαλλή και Σταυρόπουλου απολογίας σας αναφέρατε ότι ο Δημήτριος Παπαχρήστος ένα 6μηνο μετά την υπογραφή της σύμβασης, σας έφερε έντυπα της Τράπεζας UBP στη Ζυρίχη (πρώην Discount Bank) ώστε να ανοίξει εκεί λογαριασμός με δικαιούχο εσάς. Από τη δικογραφία προκύπτει ότι έχει προηγηθεί μία διαδικασία ανοίγματος λογαριασμού από τη LEUMI BANK στη Ζυρίχη με δικαιούχους εσάς, τη σύζυγο και το γιο σας, αλλά αυτή η διαδικασία δεν ολοκληρώθηκε. Για ποιο λόγο;
"Πράγματι υπέγραψα τη φόρμα ανοίγματος του λογαριασμού, αλλά τελικώς ο λογαριασμός δεν ανοίχτηκε με πρωτοβουλία Παπαχρήστου, ο οποίος μου είπε ότι δεν την εμπιστεύεται επειδή είναι ισραηλινών συμφερόντων αλλά αυτό ήταν μία δικαιολογία διότι προφανώς κάτι άλλο επιδίωκε."
Μετά ακολουθεί η ερώτηση για το Φάνη Λυγινό και ποιος συνέστησε τον εν λόγω κύριο στον Αντώνη Κάντα αλλά συγχρόνως και γιατί έγινε η καταβολή των 100.000 ευρώ στη Γενεύη της Ελβετίας και όχι στη UBP, όπως έγιναν οι υπόλοιπες τραπεζικές πληρωμές.
"Τον Λυγινό μου τον συνέστησε ο Πάνος Ευσταθίου μετά την αποχώρηση μου από τη ΓΔΕ τον Απρίλιο του 2002. Εγώ γνώριζα τον Ευσταθίου από άλλες μεταξύ μας συναλλαγές, όπως τις έχω περιγράψει στην απολογία μου ενώπιον των κυρίων Μαλλή και Σταυρόπουλου. Μου πρότεινε να χρησιμοποιήσω το Λυγινό, τον οποίον μου γνώρισε και εδώ στην Ελλάδα ως καλό, εχέμυθο και αξιόπιστο τραπεζίτη στην Ελβετία. Σκοπός ήταν γενικότερα να οργανωθούν και να διευκολυνθούν οι συναλλαγές μεταξύ εμού και του Ευσταθίου χωρίς καθυστερήσεις από τον ίδιο τραπεζίτη και στο πλαίσιο της ίδιας τράπεζας. Δεν γνωρίζω με ποιον ακριβώς τρόπο ο Λυγινός μετέφερε το συγκεκριμένο χρηματικό ποσό στον δικό μου λογαριασμό στην DRESDEN BANK. Από τα τραπεζικά παραστατικά που μου επιδεικνύετε, φαίνεται ότι η εταιρεία OXYLOS καταθέτει στον τραπεζικό λογαριασμό του Φάνη Λυγινού σε δύο δόσεις το εν λόγω ποσόν και εν συνεχεία προφανώς αυτός με άγνωστο σε εμένα τρόπο κατέθεσε το συνολικόν ποσόν των 100.000 ευρώ σε δύο δόσεις στο λογαριασμό μου στη DRESDEN BANK. Δεν γνωρίζω πως ακριβώς έγινε η συγκεκριμένη καταβολή χρημάτων, γιατί το μόνο σημαντικό για μένα ήταν ότι τα χρήματα αυτά προέρχονταν από την OXYLOS. Πάντως ο Λυγινός αναμφιβόλως γνώριζε την προέλευση των χρημάτων και την αιτία της καταβολής τους και είναι πρόσωπο κλειδί και για σειρά άλλων παρόμοιων συναλλαγών με άλλα πολύ σημαντικά πρόσωπα, δηλαδή εμπόρους όπλων, πολιτικά πρόσωπα, στελέχη του Υπουργείου Άμυνας και του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα εν γένει και λειτουργούς της Δικαστικής Εξουσίας. Αυτά μου τα είπε ο Λυγινός περί το Μάρτιο του 2008 όταν με είχε επισκεφθεί στο ξενοδοχείο μου στη Γενεύη μετά το σκάνδαλο με τη SIEMENS στο οποίο με είχε εμπλέξει εν αγνοία μου με την καταβολή των 500.000 ευρώ στο λογαριασμό μου στη DRESDEN BANK με καταβάλλουσα την εταιρεία των συμφερόντων Μαυρίδη. Ήταν πολύ τρομαγμένος ο Λυγινός και μου είπε ότι αν ανοίξουν οι λογαριασμοί του Ευσταθίου στη DRESDEN BANK θα γίνει χαμός. Τότε, μου είπε ότι του Ευσταθίου του έφαγαν πάρα πολλά χρήματα σε κάποια δικαστική διαμάχη χωρίς να μου πει λεπτομέρειες. Περί το 2006 - 2007 όταν βρισκόμουνα στο γραφείο του Ευσταθίου στην Πλουτάρχου ήρθε ο Λυγινός προφανώς για να τον ενημερώσει για την κίνηση των λογαριασμών του και επειδή ήμουν εκεί είπε στον Ευσταθίου "Πετάγομαι μέχρι τον "Πατέρα" εδώ δίπλα και θα ξανάρθω σε λίγο." Όταν έφυγε ο Λυγινός ρώτησα τον Ευσταθίου ποιος είναι ο "Πατέρας" και μου είπε ότι είναι ένας παλιός πολιτικός, καλός φίλος αλλά άπληστος. Όταν είδα τον Λυγινό στη Γενεύη το Μάρτη του 2008 τον ρώτησα ποιος πολιτικός ήταν ο πατέρας, αλλά δεν μου τον κατονόμασε. Θεωρώ ότι ο Λυγινός είναι το κλειδί στην υπόθεση και γνωρίζει για το μαύρο χρήμα που κινείται όχι μόνο στα εξοπλιστικά, αλλά και σε άλλους τομείς."
- Για ποιο λόγο όλες οι καταβολές χρημάτων προς εσάς έγιναν μετά την αποχώρηση σας από τη ΓΔΕ;
"Αυτό είναι ακριβές, όλες όμως οι καταβολές αφορούσαν σε προγράμματα τα οποία υλοποιούνταν κατά τη δική μου υπηρεσία στη ΓΔΕ. Όμως, ήταν άγραφος νόμος των σχετικών συναλλαγών ότι οι συμφωνηθείσες καταβολές θα γίνονταν σε κάθε περίπτωση διότι σε αντίθετη περίπτωση, η αξιοπιστία των εμπόρων όπλων και των αντιπροσώπων τους θα πλήττονταν ανεπανόρθωτα και τότε κανείς δεν θα ήθελε να συνεργαστεί μαζί τους."
- Στην ενώπιον των ανακριτών Μαλλή και Σταυροπούλου απολογία σας αναφερθήκατε εκτενώς στο πρόσωπο με το όνομα ΣΠΥΡΟΣ ΜΕΤΑΞΑΣ, ο οποίος είναι κάτοικος Γενεύης και κατά τα λεγόμενα σας είμαι διαχειριστής καταπιστεύματος (trust με την επωνυμία OLAV ENGINEERING CORP) συμφερόντων σας και σχεδόν όλες τις υπεράκτιες εταιρείες σας DAMFER CONSULTANTS, LAVOLAZI, GULDENBERG, GREEN4CAST FOUNDATION. Ποιος ο ρόλος του Σπύρου Μεταξά στην διακίνηση των αναφερόμενων στο κατηγορητήριο χρηματικών ποσών, θεωρείτε ότι γνώριζε την προέλευση και την αιτία των συγκεκριμένων καταβολών;
"Τον Σπύρο Μεταξά μου συνέστησε ο Φάνης Λυγινός. Ο Μεταξάς δραστηριοποιείται επαγγελματικά στη Γενεύη της Ελβετίας με αντικείμενο την ίδρυση και διαχείριση εξωχωρίων εταιρειών, καταπιστευμάτων, ιδρυμάτων και εν γένει με τη διαχείριση περιουσιών. Όπως και ο Φάνης Λυγίζος έτσι και ο Σπύρος Μεταξάς γνώριζαν ότι είμαι απόστρατος αξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας και πρώην αναπληρωτής Γεν. Δ/ντής της ΓΔΕ και ως εκ τούτου ήταν αδύνατο τα χρηματικά ποσά που διαχειρίζονταν για λογαριασμό μου να προέρχονται από συντάξεις και μισθούς. Άλλωστε, με υπόδειξη τους αφαίρεσα από το βιογραφικό μου ότι υπήρξα πρώην αναπληρωτής Δ/ντής της ΓΔΕ όταν τους παρέδωσα το σχετικό έγγραφο. Συν τοις άλλοις μετά τη δημοσιότητα που έλαβαν οι καλούμενες αντισταθμιστικές πληρωμές στην υπόθεση SIEMENS όπου αναφέρονταν και το όνομα μου κατέστη ευρέως γνωστό ότι ήμουν αναπληρωτής Δ/ντής της ΓΔΕ. Μετά την ενώπιον σας απολογία μου το Σεπτέμβριο του 2013 για την Υπόθεση ΕΡΜΗΣ ΦΑΣΗ β, στο πλαίσιο της οποίας μου αποδώσατε κατηγορία για παθητική δωροδοκία από τη SIEMENS μέσω της εταιρείας MARTHA HOLDINGS επικοινώνησα τηλεφωνικά με το Σπύρο Μεταξά και του ζήτησα να μου στείλει πλήρη αντίγραφα όλων των ευρισκομένων εις χείρας του εγγράφων, που αφορούσαν off shore εταιρείες, ιδρύματα και trust, τα οποία είχε συστήσει ο ίδιος για λογαριασμό μου, γιατί εκείνη την περίοδο χωρίς να έχω πάρει ακόμα οριστική απόφαση σκεφτόμουν σοβαρά να αποκαλύψω όλη την αλήθεια στις Ελληνικές αρχές υποστηρίζοντας την με έγγραφα. Παρόλα αυτά όμως είχα πει στο Μεταξά ότι θέλω τα έγγραφα για να τα καταθέσω στις δικαστικές αρχές. Μου είπε ο Μεταξάς ότι θα ρωτήσει το δικηγόρο του και θα μου απαντήσει. Σε επόμενο τηλεφώνημα μου του είπα ότι τα θέλω επειγόντως γιατί σκέφτομαι να συνεργαστώ με τις αρχές και να βρω διαδικασία επιστροφής των χρημάτων στο ελληνικό δημόσιο. Μου απάντησε ότι δεν μπορεί να μου δώσει κανένα χαρτί όπως του είπε ο δικηγόρος του, να μην πανικοβάλλομαι, να ηρεμήσω, ότι το θέμα της δημοσίευσης του ονόματος μου κατά τη σύλληψη μου το Σεπτέμβριο του 2013 θα ξεχαστεί και με παρότρυνε να μη συνεργαστώ με τις ελληνικές αρχές γιατί πέραν του γεγονότος ότι θα γίνω κεντρικό πρόσωπο στους εξοπλισμούς, μετά τις ελληνικές δικαστικές αρχές θα εμπλακούν και οι ελβετικές αρχές. Ο Σπύρος Μεταξάς εμπλέκεται στο σχεδιασμό της νομιμοποίησης των χρημάτων μου και συγκεκριμένα του συνόλου του ποσού των παρανόμων πληρωμών στη συγκεκριμένη υπόθεση (650.000 ευρώ) το οποίο είχε εμβαστεί στις τράπεζες UBP, DRESDEN BANK και εν συνεχεία είχε καταλήξει ολόκληρο στη DRESDEN BANK. Επισημαίνω ότι ο λογαριασμός μου στη UBP έκλεισε στις 18-11-2004, πλην όμως το ποσό των 550.000 ευρώ είχε ήδη μεταφερθεί τμηματικά στη DRESDEN BANK σε προγενέστερους χρόνους. Εν συνεχεία όλα τα χρήματα από τη DRESDEN BANK αλλά και όλο το άλλο χαρτοφυλάκιο μου προέρχονταν όχι μόνο από αυτή την υπόθεση αλλά και από άλλες, μεταφέρθηκαν στη BNP στην οποία εργαζόταν ο Λυγινός, από εκεί στην JULIUS BAER Γενεύης και στο τέλος στην JULIUS BAER Σιγκαπούρης, όπου και εντοπίστηκαν. Σε όλη αυτή τη διαδικασία μεταφοράς και απόκρυψης, πρωταγωνιστικό ρόλο είχε ο Μεταξάς, ο οποίος σχεδίασε και υλοποίησε την εν λόγω διαδρομή μέσω off-shore εταιρειών, ιδρυμάτων και trust που ο ίδιος είχε ιδρύσει. Θέλω να επισημάνω τέλος ότι το όνομα του Σπ. μεταξά το άκουσα σε ανύποπτο χρόνο στο γραφείο του χρηματιστή ζαχαρία Πορταλάκη στον οποίον είχα προσφύγει κατόπιν συστάσεως του λογιστή Δημητρίου Μωραίτη τον οποίον μου είχε συστήσει η επίσης λογίστρια κυρία Μπονάτσου. Στον Πορταλάκη είχα προσφύγει προκειμένου αυτός να με βοηθήσει να δικαιολογήσω την κατοχή του προαναφερθέντος ποσού των 500.000 ευρώ που είχε εντοπιστεί στο πλαίσιο διερευνήσεως της υποθέσεως ZIEMENS και για το οποίο εσείς μου έχετε αποδώσει κατηγορία. Όπως μου είπαν, ο κος Πορταλάκης είχε σχετική εμπειρία στην "κάλυψη" τέτοιου είδους υποθέσεων και έναντι κάποιας προμηθείας. Πράγματι, επισκέφτηκα τον κο Πορταλάκη με τον κο Μωραίτη, του εξέθεσα το πρόβλημα μου και εκείνος αρνήθηκε να με βοηθήσει λέγοντας μου ότι είναι δύσκολο. Επειδή είδα ότι δεν ήταν απόλυτα αρνητικός, επέμεινα να τον συναντήσω εκ νέου μόνος μου, στη νέα αυτή συνάντηση του ανέφερα ότι σε ανύποπτο χρόνο είχα καταγράψει στο έντυπο Ε6 τρεις πίνακες, χωρίς όμως να τους κατονομάσω. Ο κ. Πορταλάκης μου είπε ότι αυτό βοηθάει και δέχτηκε εν τέλει να εξετάσει την περίπτωση και να ξανασυναντηθούμε χωρίς την παρουσία του Μωραίτη, στον οποίον μου ζήτησε να μην πω τίποτα. "
- Στη δικογραφία περιλαμβάνεται αναφορά ονομάτων - στελεχών της ΓΔΕ και μελών επιτροπών με έργο και αρμοδιότητα την υλοποίηση του προγράμματος των PGH 2000. Τα δε αυτά στοιχεία της δικογραφίας βρίσκονται στην κατοχή σας. Γνωρίζετε άλλα πρόσωπα με οποιαδήποτε ιδιότητα (πολιτικούς υπαλλήλους, στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, πολιτική ηγεσία του ΥΕΘΑ τα οποία έλαβαν από τον Δημήτριο Παπαχρήστο, τον Σπυρίδωνα παπαρχήστο ή τον ΟΛΑΦ ΕΣΛΕΡ τα οποία έλαβαν χρηματικά ωφελήματα για την υλοποίηση του προγράμματος;
"Δεν έχω αποδείξεις και ως εκ τούτου δεν μπορώ να κατονομάσω συγκεκριμένα πρόσωπα ως λήπτες παρανόμων ωφελημάτων ακόμα και αν γνώριζα, γιατί δεν θα είχα τρόπο να το αποδείξω και ως εκ τούτου, θα ήμουν εκτεθειμένος σε μηνύσεις και αγωγές εις βάρος μου. Δεδομένου όμως ότι σε μένα δόθηκαν 750.000 ευρώ παρόλο που δεν είχα καμία συμμετοχή στην επιλογή του συγκεκριμένου οπλικού συστήματος από τη συγκεκριμένη εταιρεία ή στον τρόπο επιλογής της συγκεκριμένης διαδικασίας απευθείας ανάθεσης, αλλά απλώς αρμοδιότητα ως εκ της θέσεως μου για την υλοποίηση της συγκεκριμένης προειλημμένης αποφάσεως, εκτιμώ ότι είναι λογικώς αναπόφευκτο να έχουν δοθεί χρήματα τόσο σε πρόσωπα στο Γενικό επιτελείο Στρατού και συγκεκριμένα στο 4ο Επιτελικό Γραφείο και στο Γ' Κλάδο γιατί αυτοί εισηγήθηκαν την συγκεκριμένη επιλογή. Επιπλέον, είναι βέβαιο ότι τα μέλη των επιτροπών είχαν βαρύνοντα ρόλο στην όλη διαδικασία γιατί οποιαδήποτε αντίρρηση ή επιφύλαξη θα ματαίωνε κατ' ουσίαν την προμήθεια γιατί ουδείς υπουργός ή γενικός δ/ντής ΓΔΕ θα διακινδύνευε να υπογράψει μία τέτοια σύμβαση σε ένα χώρο όπου συγκρούονται τεράστια οικονομικά συμφέροντα ελληνικά και ξένα. Γι' αυτό όλες οι αποφάσεις των επιτροπών είναι ομόφωνες. Και αυτό εξασφαλίζεται με τους κατάλληλους χειρισμούς από αυτόν που επιλέγει τα μέλη των επιτροπών. Κατά νόμο αρμόδιος για τις επιτροπές του ΓΕΣ είναι το 4ο Επιτελικό Γραφείο και ο εκάστοτε διευθυντής του και στη συγκεκριμένη υπόθεση ήταν ο Π. Καράμπελας, ενώ για τις επιτροπές της ΓΔΕ αρμόδιος είναι ο εκάστοτε Γεν. Δ/ντής δηλαδή στη συγκεκριμένη υπόθεση ο Κολίρης, μετά την εισήγηση της ΔΠΕ που τότε είχε δ/ντή τον Ανδρουλάκη αλλά εν τοις πράγμασι αποφάσισε ο Λεονταρίτης. Επίσης, ιδιαίτερο ρόλο, έχει πάντα ο εισηγητής της ΔΠΕ, εν προκειμένω ο Κωνσταντόπουλος. Δεν ισχυρίζομαι ότι αυτά τα πρόσωπα δωροδοκήθηκαν, αλλά ήταν πρόσωπα κλειδιά για την υλοποίηση αυτής της προμήθειας, τα οποία ουδείς μπορούσε να αγνοήσει χωρίς συνέπειες. Θεωρώ τέλος απίθανο η επιλογή της WEGMANΝ να έγινε με αποκλειστική πρωτοβουλία του 4ου Επιτελικού Γραφείου και του Γ' Κλάδου του ΓΕΣ χωρίς προηγουμένως να είχε ενημερωθεί από πριν ο Υπουργός για τη συγκεκριμένη επιλογή του ΓΕΣ.
Επίσης, στην απολογία του, αφού πρώτα επιδεικνύεται στον κ. Κάντα η αναλυτική αναφορά καθολικού της εταιρείας OXYLOS CONSULTANTS, του ζητάνε να απαντήσει εάν γνωρίζει ή έχει ακούσει κάτι για τα πρόσωπα τα οποία περιγράφονται στη συγκεκριμένη αναφορά.
"Το Γεώργιο Γιαννόπουλο ο οποίος ήταν απόστρατος του Στρατού Ξηράς και ο οποίος είχε υπηρετήσει στη ΔΑΟ της ΓΔΕ καθώς και τον Κων/νο Παπαδούδη ο οποίος είναι απόστρατος της Πολεμικής Αεροπορίας και δεν γνωρίζω για ποιον λόγο καταγράφονται τα ονόματα των 2 αυτών προσώπων στη λίστα που μου αναφέρετε πέραν των όσων ανέγνωσα στην απολογία του Δημ. Παπαχρήστου. Δε γνωρίζω τίποτα για τις αναφερόμενες στο έγγραφο αυτό εταιρείες ή για άλλα φυσικά πρόσωπα πέραν του Λυγινού.      













http://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%B5-%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com