Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

ΒΙΝΤΕΟ--Ο πατέρας του αδικοχαμένου υποπλοίαρχου Κωνσταντίνου Πανανά – “Ο γιος μου έπεσε υπέρ πατρίδος” ...


Ο συγκυβερνήτης του μοιραίου ελικοπτέρου ήταν ο Κωνσταντίνος Πανανάς. Ο πατέρας του, Παναγιώτης, μίλησε στην τηλεοπτική εκπομπή mega σαββατοκύριακο, περιγράφοντας με λίγες λέξεις το παιδί του…
Τα λόγια του συγκλονίζουν: “Ο γιος μου έπεσε υπέρ πατρίδος. Ήταν μάχιμος αξιωματικός. Αποφοίτησε δεύτερος από την σχολή ναυτικών δοκίμων. Δεν ήταν ούτε ένστολος, ούτε υπάλληλος. Του αξίζει τιμή, διότι στη ζωή του αποφάσισε να φυλάξει Θερμοπύλες”.
Για να συνεχίσει: “Από προχθές το αγόρι μου είναι αδελφός και γιος όλων των Ελλήνων. Από προχθές το αγόρι μου πέρασε επαξίως στο πάνθεον των ηρώων αυτού του περήφανου Έθνους, αγωνιζόμενος κατά των προαιωνίων εχθρών της πατρίδος μας”.
“Είμαι υπερήφανος που υπήρξε γιος μου. Μπορεί του γιου μου να έσβησε της ζωής του το καντήλι, όμως είμαι βέβαιος ότι η Παναγιά τον κρατά στοργικά στην αγκαλιά της όπως τον μονάκριβο γιο της”, είπε καταλήγοντας για τον ήρωα συγκυβερνήτη…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com