Κυριακή 5 Απριλίου 2015

ΧΥΔΑΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ...


«Θεέ μου, πότε θα ξεμπαρκάρει ο άντρας της να είναι κοντά της;».

Πρωτοφανή και αήθη επίθεση κατά της προέδρου της Βουλής, Ζωής Κωνσταντοπούλου, εξαπέλυσε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Γεράσιμος Γιακουμάτος.
Ο κ. Γιακουμάτος, κληθείς να σχολιάσει από τους παρουσιαστές βραδινής εκπομπής του ΑΝΤ1, την πρόεδρο της Βουλής ανέφερε: «Στην προσευχή μου το βράδυ, μέσα από τα άλλα που λέω, και την καταλαβαίνω και την αγαπάω πάρα πολύ, λέω "Θεέ μου, πότε θα ξεμπαρκάρει ο αγαπημένος μας ναυτικός, ο άντρας της;". Για να είναι κοντά της».
«Λογικό είναι, μια γυναίκα τώρα... Οκτώ μήνες... Είναι λίγο δύσκολο... Θα ήθελα, δηλαδή, να είναι εδώ ο άντρας της. Όπως κάθε γυναίκα», πρόσθεσε.
Και συνέχισε λέγοντας: «Θα πω κάτι δημόσια που δεν το έχω ξαναπεί και θα το εισηγηθώ κιόλας. Εγώ προσωπικά όσο είμαι στη Βουλή, δεν θα την ξαναπώ πρόεδρο, (θα την πω) κυρία Κωνσταντοπούλου. Πάω στη Βουλή, ήρεμος. Κάθομαι και σε δέκα λεπτά μου έχει κάνει τα νεύρα κουρέλια. Λέω "Παναγία μου δεν μπορώ άλλο". Αναγκάζομαι και φεύγω και πάω και καπνίζω 50 τσιγάρα».
«Μου θυμίζει μια δασκάλα που κάνει μάθημα στα παιδιά. Έλεος, Βουλή είναι. Ο Κακλαμάνης που ήταν "σκληρός" πρόεδρος δεν μας είχε φτάσει ποτέ σε άκρα. Πρέπει να τιμήσεις ότι είσαι πρόεδρος όλων των βουλευτών. Αν δεν τον τιμήσεις, θα μετανιώσεις», κατέληξε.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com