Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

Κραυγή απόγνωσης. Ο Γολγοθάς ενός μετατιθέμενου στις μέρες μας ...


Είσαι στρατιωτικός. Η μετάθεση σου έχει βγει πριν 10 μέρες και πρέπει φύγεις από Μονάδα της Θεσσαλονίκης και να παρουσιαστείς στη νέα σου Μονάδα σε μικρό νησί του Αιγαίου σε 15 μέρες.
Δεν θα σχολιάσω για το τι πρέπει να κάνεις για να ξενοικιάσεις, να κλείσεις λογαριασμούς, υποχρεώσεις κτλ.
Θα πάω απευθείας στο τι πρέπει να κάνεις για να πας στη νέα σου Μονάδα στο νησί.

Πρέπει να κλείσεις μεταφορική. Πρέπει να μεταβείς τουλάχιστον μία φορά στο νησί για να βρεις σπίτι, να το κλείσεις, να δώσεις προκαταβολές, να συνδέσεις ΔΕΗ, Νερά, τηλέφωνα κτλ.
Και όλα αυτά χρειάζονται λεφτά. Χρειάζονται… μετρητά. Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα καμία μεταφορική εταιρία δεν σου μεταφέρει τίποτα. Με πιστωτική ή χρεωστική δεν κλείνει κανένας λογαριασμός, δεν πληρώνεις καμία προκαταβολή ενοικίου και δεν συνδέεις τίποτα!!!
Εδώ και μέρες έχω ξεκινήσει να στήνομαι στις ουρές των ΑΤΜ και να βγάζω το 50αρι ή το 60αρι που μου αναλογεί κάθε μέρα. Αισίως έχω καταφέρει να μαζέψω 550 ευρώ. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό που έχω κάνει, θα χρειαστώ περίπου 3.000 ευρώ για να μετακινηθώ εγώ και η οικογένεια μου. Αν συνεχιστεί έτσι η κατάσταση και παραμείνουν τα κάπιταλ κοντρολς για καιρό ακόμα όπως ακούγεται, μπορεί κάποιος να μου απαντήσει πως θα καταφέρω εγώ να μετακινηθώ και να παρουσιαστώ στη νέα μου Μονάδα;;;
Είχανε πει ότι υπάρχει μέριμνα και έχουνε προβλεφθεί αυτά τα πράγματα στις φετινές μεταθέσεις. Είδε κάποιος σας κάτι;;;
Γ.Γ.
Μέλος Ε.Σ.ΠΕ.Κ.Μακεδονίας























































http://espekm.gr/home/?p=8598

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com