Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΛΑ.Ο.Σ. ΗΜΑΘΙΑΣ:Δήλωση ΒΟΜΒΑ της Έλσας Μανωλοπούλου!!!

«ΦΕΥΓΩ ΜΕ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ»

Σε μια δήλωση που αναμένεται να προκαλέσει αίσθηση και αλυσιδωτές αντιδράσεις προέβει μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook η γραμματέας της νομαρχιακής επιτροπής του ΛΑ.Ο.Σ. Ημαθίας κυρία Έλσα Μανωλοπούλου. Ηέμπειρη πολιτικός, με λόγια καρδιάς, αναφέρθηκε πως δεν πρόκειται να γίνει ποτέ γρανάζι κανενός και ότι φεύγει με ψηλά το κεφάλι. Να υπενθυμίσουμε πως στο παραπολιτικό ρεπορτάζ, οργιάζουν οι φήμες που θέλουν τον Γιώργο Καρατζαφέρη να προσχωρεί στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας.Διαβάστε αναλυτικά την δήλωσή της:


Για πολλά χρόνια υπηρέτησα μια ιερή για μένα έννοια, την πατρίδα μου. Για την ρήξη και την ανατροπή του σάπιου και του κατεστημένου. Πάλεψα, έκλαψα, έδωσα ψυχή, έδειξα αντοχή και ανοχή γι' αυτά που οσμιζόμουν. Γι' αυτά που έβλεπα, για τον πόλεμο που δέχτηκα. Γιατί για μένα, προείχε πάντα η πατρίδα μου!!! Ο κύκλος αυτός έκλεισε πλέον για μένα. Τον έκλεισε ο ίδιος ο δημιουργός του. Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού. Δεν θα γίνω γρανάζι κανενός και καμιάς σκοπιμότητας. Δεν θα γίνω μέρος καμιάς συμφωνίας - συνλειτουργίας και συνεργασίας μ' αυτούς που πρόδωσαν την πατρίδα μου. Γιατί έτσι την προδίδω κι εγώ. Η συνείδησή μου, η αξιοπρέπειά μου, οι αξίες που πρεσβεύω και κυρίως η πατρίδα μου είναι πολύ ανώτερα σε αξιακό επίπεδο από οποιαδήποτε άλλη δύναμη. Είμαι πλέον ελεύθερη με οδηγό την Παναγία να αγωνίζομαι γι' αυτό που πιστεύω μακριά από εγκλωβισμούς και καπηλείες. Θα φύγω με το κεφάλι ψηλά ότι έκανα το χρέος μου...















http://veriotis-veria.blogspot.gr/2014/08/blog-post_942.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com