Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Χ.Θεοχάρης: "Αποχωρώ γιατί το θέλω εγώ" - Αυτοηρωποίηση από τον πρωην πλέον Γραμματέα ...




Xωρίς ιχνος μετάνοιας που έχει κάνει όλους τους Έλληνες να μην κοιμούνται τα βράδια, από το φόβο ότι δεν θα μπορούν να διακιολογήσουν τις τσίχλες που αγόρασαν...πρόπερσι και τα δράκουλίνια που αγόρασαν στα παιδιά τους, ο Χ.Θεοχάρης παρουσίασε τον εαυτό του ως ήρωα, μετά την παραίτησή του και τους ασπασμούς με τον άλλον υπάιτιο για τις αϋπνίες των Ελλήνων. 
 
Σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση με τον υπουργό Οικονομικών, κατά την οποία ανακοινώθηκε η παραίτησή του, ο Χάρης Θεοχάρης, εμφανώς συγκινημένος και αφού φίλησε τον κ. Στουρνάρα, σχολίασε: «Είχαμε πολύ καλή συνεργασία... Έχω κάνει πολύ μεγάλη προσπάθεια... Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας και η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων έχουν πετύχει πολλά τα τελευταία δύο χρόνια».
 
Στη συνέχεια ωστόσο, ο κ. Θεοχάρης άρχισε τα «καρφιά»: «Δεν έχω πάρει κανένα μέτρο» είπε. «Τα μέτρα τα παίρνει η εκλεγμένη κυβέρνηση». «Πήρα δομές κατεστραμμένες και, βήμα-βήμα, παρά τα λάθη, πιστεύω ότι η εκτίμηση του έργου θα είαι ανεκτίμητη». Βέβαια κάποιος πρέπει να του θημύσει ότι αυτός έβγαλε δεκάδες εγκύκλιους νόμους που ουσιαστικα΄άλλαζαν προς το χειρότερο το φορολογικό σύστημα.
 
«Η απόφασή είναι δική μου, 
» τόνισε επίσης. «Είμαστε ενάμιση χρόνο εδώ, έχω δείξει ότι έχω κάνει πολλά, εν μέσω μεγάλης αναδιοργάνωσης» σημείωσε.
 
«Δεν νιώθω εξιλαστήριο θύμα» είπε ακόμη, «γιατί δεν έχω κάνει κάτιον τομέα μου, για να το νιώσω... Αν κάποιοι ψάχνουν εξιλαστήριο θύμα, ας κοιτάξουν τα δικά τους πεπραγμένα».
 
«Το κυνήγι της μεγάλης φοροδιαφυγής γίνεται, μόνο αν διορθωθούν τα κακά της Δημόσιας Διοίκησης» είπε ακόμη.
 
 







































































defencenet.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com