ΠΕΡΙΠΟΥ,ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ,ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΤΟΤΕ,ΠΡΟΣΘΕΣΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ...ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ.
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΥΧΑΙΑ,ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΝΟΜΑΤΟΔΟΣΙΑ ΑΝΕΥ
ΟΥΣΙΑΣ.
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ,ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΡΙΝ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ,ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΚΡΑΤΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΡΧΙΣΕ
ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ "ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ" Ο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΤΕΘΕΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ
ΗΔΗ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, "ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΩΡΑ?"
ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ,ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΓΕΛΑΣΑΝ ΚΑΙ ΕΙΡΩΝΕΥΤΗΚΑΝ ΣΑΝ
ΑΠΟΤΟΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΦΥΣΗΣ.
ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΕΔΟΘΗΣΑΝ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ,ΤΟΤΕ ΕΙΔΑΝ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΤΕ
ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ.ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΤΕ ΕΙΧΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΙΣΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ
ΖΩΗ ΤΟΥΣ,ΣΕ ΑΡΧΑΡΙΑ ΜΟΡΦΗ(ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1970),ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ.ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΣΑΝ
ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ "ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ".
ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ,ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΛΛΙΓΙΩΔΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΝΕΩΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΩΝ ΚΑΙ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΠΙΣΤΕΥΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ
ΕΠΙΤΕΛΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΡΙΣΙΜΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ
Η ΥΓΕΙΑ,Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΚΑΙ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ,ΑΜΥΝΑ,κ.α.
ΑΥΤΟ ΗΔΗ,ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΡΑΤΩΝ ΟΠΩΣ ΤΩΝ Η.Π.Α.,
ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ,ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ,ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ.ΣΑΝ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΤΩΝ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ.
ΣΕ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ,ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΩΝ Ε.Δ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ, ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ/
ΕΠΙΤΕΛΕΙΟΥ,ΤΙΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΛΟ/ΣΩΜΑ ΣΧΟΛΕΣ,ΤΗΝ ΑΔΙΣΠΟ,
ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΣΕΘΑ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΜΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΒΡΑΧΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
ΣΗΜΕΡΑ,Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ,ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ.ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ΚΑΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ
ΙΔΡΥΜΑΤΑ,ΘΕΩΡΩ ΣΩΣΤΟ,ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ,ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ
ΠΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΕΛΙΞΗ,ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΤΩΝ Ε.Δ. ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΥΜΒΑΤΟ ΤΗΣ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΒΑΘΜΟ,ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΔΗΛΩΣΕΙ
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΕΤΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.ΟΣΟΙ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ, ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΜΕ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ
ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ
ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΙΤΙΑ.ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙΤΕ,ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ
ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΖΙΚΟ,ΤΟ
ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ κλπ.?ΜΗΠΩΣ ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ?ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ?
ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ ΠΛΕΟΝ Η ΩΡΑ,ΩΣΤΕ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΟΣ
ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΓΙΑ
ΕΞΩΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΣΗ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ
ΣΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ?
ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ,
"ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ" ΜΟΝΟΝ ΟΦΕΛΟΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ.
ΤΕΛΟΣ,ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ, ΟΤΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΦΕΔΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΤΟΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ Ο
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΟΙKΟΝΟΜΙΚΟΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ
ΑΝΑΛΥΤΗΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.