O ρωσικός αεροναυπηγικός κολοσσός Sukhoi έλαβε συαστάσεις από το ρωσικό υπουργείο Αμυνας να επιταχύνει "όσο είναι δυνατόν" το πρόγραμμα ανάπτυξης ρτου μαχητικού αεροσκάφους 5ης γενιάς Τ-50, το οποίο επρόκειτο να αρχίσει να παραδίδεται στις αρχές του 2016.
Στο βίντεο που κυκλοφόρησε μόλις πριν λίγες ημέρες θα δείτε τις τελικές δοκιμές στην περιοχή Komsomolsk -on - Amur που έχουν ξεκινήσεια από τον περασμένο Μάρτιο.
Τώρα γίνεται προσπάθεια να ξεκινήσουν οι παραδόσεις στις πολεμικές ΜΟίρες της Δυτικής Στρατιωτικής Περιφέρειας το τέλος του καλοκαιριού του 2015, σε ένα χρόνο περίπου από σήμερα.
Σύμφωνα με παλαιότερες δηλώσεις του Ρώσου ΑΓΕΑ υποπτεράρχου Victor Bondarev «το πρόγραμμα των δοκιμών του μαχητικού αεροσκάφους πέμπτης γενιάς Τ-50 , είναι επιτυχές και οι παραδόσεις στις πολεμικές μοίρες θα αρχίσουν επίσημα το 2016 αλλάζοντας τα δεδομένα στην παγκόσμια αεροπορική ισχύ», αλλά από τότε (οι δηλώσεις έγιναν το τέλος του 2013), πολλά άλλαξαν στα παγκόσμια γεωστρατηγικά δεδομένα.
«Η αμυντική βιομηχανία έχει παραδώσει έως τώρα πέντε πρωτότυπα αεροσκάφη Τ-50 με τα οποία υλοποιείται ένα εξαντλητικό πρόγραμμα πτητικών δοκιμών. δήλωσε ο Victor Bondarev κατά τη διάρκεια επίσκεψης του στο εργοστάσιο αεροσκαφών Sukhoi στην περιοχή Komsomolsk -on - Amur .
«Αν και δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας σχετικά με την εφαρμογή του παρόντος προγράμματος είναι πιθανό ότι η ρωσική αεροπορία μπορεί να παραλάβει το νέο μαχητικό αεροσκάφος T-50 , ακόμη και νωρίτερα αν περατωθούν έγκαιρα οι πτητικές δοκιμές» είπεο Ρώσος ΑΓΕΑ, ο οποίος υποστηρίζει ότι μπορεί στα μέσα του 2015 τα πρώτα μαχητικά παραγωγής θα παραδοθούν στις Μοίρες γύρω από την Μόσχα.
Ο αρχικός σχεδιασμός περιλαμβάνει την κατασκευή τουλάχιστον 500 αεροσκαφών. Από αυτά 250 προορίζονται για την ρωσική Αεροπορία (200 μονοθέσια και 50 διθέσια)και 250 προορίζονται για την ινδική αεροπορία (50 μονοθέσια και 200 διθέσια).
Αν και η τελική παραγωγή θα εξαρτηθεί και από την οικονομική κατάσταση των κρατών αυτών, εντούτοις θεωρείται ότι οι αριθμοί αυτοί δεν θα μειωθούν, ιδίως σε ότι αφορά τις παραγγελίες της Ινδικής αεροπορίας.
Το αεροσκάφος μπορεί δυνητικά να εξαχθεί σε όλες τις χώρες που διαθέτουν εξελιγμένες μορφές του SU-27, οι οποίες ξεπερνάνε τις 10.
Επιπλέον τεχνικά χαρακτηριστικά
-Μαχητικό 5ης γενιάς
-Βάρος απογείωσης (50% καύσιμα + βλήματα) 26.000 kg
-Βάρος απογείωσης (100% καύσιμα + βλήματα) 33.990 kg
μεγ. βάρος απογείωσης 37.000 kg
-Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα 7.500 kg
-Ωφέλιμο φορτίο εσωτερικά 1.840
-Ωφέλιμο φορτίο μέγιστο 2.260
-Ταχύτητα ταξιδιού, 1,8-2 Mach
-Ταχύτητα supercruise 1,4-1,8 Mach
-Εμβέλεια: Τουλάχιστον εφάμιλλη της γενιά των Su-27/35
--Όρια φόρτισης 10-11 g (τουλάχιστον 9 g)
-"Υπογραφή" ραντάρ (ίχνος αεροσκάφους RCS, 0,05-0,5 m2 μετωπικά.
-Βάρος απογείωσης (50% καύσιμα + βλήματα) 26.000 kg
-Βάρος απογείωσης (100% καύσιμα + βλήματα) 33.990 kg
μεγ. βάρος απογείωσης 37.000 kg
-Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα 7.500 kg
-Ωφέλιμο φορτίο εσωτερικά 1.840
-Ωφέλιμο φορτίο μέγιστο 2.260
-Ταχύτητα ταξιδιού, 1,8-2 Mach
-Ταχύτητα supercruise 1,4-1,8 Mach
-Εμβέλεια: Τουλάχιστον εφάμιλλη της γενιά των Su-27/35
--Όρια φόρτισης 10-11 g (τουλάχιστον 9 g)
-"Υπογραφή" ραντάρ (ίχνος αεροσκάφους RCS, 0,05-0,5 m2 μετωπικά.
Με βάση την παρούσα σχεδίαση το ηλεκτρομαγνητικό ίχνος θα κυμαίνεται μεταξύ 0,1 (εμπρόσθιο τμήμα) και 1 μ. (πλευρικά).
Το αυξημένο ίχνος στο οπίσθιο και το κάτω τόξο έχει οδηγήσει σε σκέψεις για αντικατάσταση των συμβατικών εξαγωγών καυσίμων με άλλες κατευθυνόμενης ώσης τετράγωνου σχήματος.
Η αλλαγή αυτή αν και αναμένεται να μειώσει την αποδιδόμενη από τους κινητήρες ώση, εντούτοις βελτιώνει τα χαρακτηριστικά χαμηλής παρατηρησιμότητας του αεροσκάφους, ιδίως από το κατώτερο τόξο.
Ταυτόχρονα "τρέχει" και το πρόγραμμα του νέου πυραύλου αέρος-αέρος μακρού βεληνεκούς. Θα πρόκειται για ένα προηγμένο σύστημα εμπλοκής και καθοδήγησης “fire and forget”, μοναδικής βολής ("one shoot-one kill").
Στόχος των σχεδιαστών του συστήματος δεν είναι άλλος από την επίτευξη της «απόλυτης βολής» όποιες και αν είναι οι προσπάθειες ελιγμού του στόχου.
Το βλήμα που ονομάζεται Κ-77Μ πρόκειται να αποτελέσει οπλισμό του νέου ρωσικού μαχητικού 5η2ς γενιάς T-50 PAK FΑ και πρόκειται να ξεκινήσει να παραδίδεται το 2017.
Η σημαντικότερη καινοτομία του Κ-77Μ είναι το σύστημα καθοδήγησής του, το οποίο στηρίζεται σε ένα αισθητήρα ραντάρ ενεργής διάταξης φάσης APAA (Active Phased Array Antenna). Όπως σημειώνεται η ύπαρξη του ενεργού αισθητήρα προσδίδει στο βλήμα μηδενικό χρόνο αντίδρασης κάτι που σημαίνει πως από τη στιγμή που το βλήμα εντοπίσει το στόχο του ο τελευταίος δεν έχει κανένα περιθώριο αποφυγής, ότι ελιγμούς και αν εφαρμόσει στον αέρα.
Ο πρωτοποριακός αυτός αισθητήρας αναπτύχθηκε από την εταιρεία Detal η οποία βρίσκεται στην πόλη Kamensk-Uralsky στα ρωσικά Ουράλια.
Ο πρωτοποριακός αυτός αισθητήρας αναπτύχθηκε από την εταιρεία Detal η οποία βρίσκεται στην πόλη Kamensk-Uralsky στα ρωσικά Ουράλια.
Σύμφωνα με δηλώσεις του Mikhail Vershinin επικεφαλής μηχανικού της Detel το παρόν χρονικό διάστημα η εταιρεία βρίσκεται στο στάδιο συζητήσεων με ανάδοχο του έργου ο οποίος και θα εγκαταστήσει τη γραμμή παραγωγής έτσι ώστε η παραγωγή του πυραύλου να ξεκινήσει το 2015.
defencenet,gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.