Στην κατάθεση νέων τροπολογιών στο… νομοσχέδιο για τις «βοσκήσιμες γαίες», προχώρησε η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης, έκανε λόγο για «επείγοντα λειτουργικά ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν».
Ειδικότερα, όσον αφορά στις ρυθμίσεις για τις πανελλαδικές εξετάσεις, διευκρινίζεται ότι λόγω των αλλαγών στην εξεταστέα ύλη και στο ωρολόγιο πρόγραμμα, τα θέματα που θα δώσουν οι υποψήφιοι θα είναι διαφορετικά για εκείνους που έχουν επιλέξει να δώσουν με το καταργηθέν σύστημα των τεσσάρων μαθημάτων και διαφορετικά για εκείνους που έχουν επιλέξει να δώσουν με το νέο σύστημα, των έξι μαθημάτων.
Επίσης, διευκρινίζεται ότι θα οριστούν δύο ξεχωριστές επιτροπές, οι οποίες θα επιλέγουν τα θέματα των εξετάσεων. Παράλληλα, τίθεται σε λειτουργία ο Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων – ο οποίος έχει μείνει από το 2013 «στα χαρτιά» του νόμου για το «Νέο Λύκειο» – έχοντας γνωμοδοτικό ρόλο στην επιλογή θεμάτων από τις επιτροπές των εξετάσεων.
Με άλλη τροπολογία, το υπουργείο καθορίζει ζητήματα απόλυσης των μαθητών της Γ’ Λυκείου. Πιο συγκεκριμένα, προστίθεται μία ακόμη εξεταστική περίοδος τον Σεπτέμβρη, για όσους μαθητές δεν πέτυχαν επίδοση μεγαλύτερη ή ίση του 9,5, ώστε να πάρουν το απολυτήριο Λυκείου. Δικαίωμα συμμετοχής στην εξέταση αυτή έχουν όλοι οι μαθητές της Γ’ Λυκείου, ακόμη και παλαιότερων ετών.
Ακόμη, με άλλη τροπολογία καθορίζονται θέματα που αφορούν τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, όπως χρόνος αδειών άνευ αποδοχών, μοριοδοτήσεις και χρόνοι μεταθέσεων κ.α.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.