Λάβαμε και
δημοσιεύουμε μακροσκελή επιστολή του επικεφαλής του ΚΕΕΔ Ταχιάρχου ε.α.
κ. Τζιάκη στην οποία απαντά για όλα όσα έχουν γίνει το τελευταίο
διάστημα, με αφορμή την άρνηση του Δήμου Παπάγου-Χολαργού να επιτρέψει
τη συμμετοχή τους στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου. Ο κ. Τζιάκης απαντά
επίσης και για την ανάρτησή του στο facebook όπου υπάρχει η υβριστική
λέξη Π@@ΤΑΝΑΡΙΟ και προκάλεσε πολλές αντιδράσεις.
Στα περισσότερα η απάντησή του...
ΑΛΗΘΕΙΑ-ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ-ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
Με αφορμή τα όσα αναγράφονται στον ιστότοπο τις
τελευταίες ημέρες για να σταματήσει η όποια παραφιλολογία, σας αποστέλλω τα
στοιχεία τα οποία τοποθετούν το θέμα στην ορθή διάσταση.
ΤΟ
ΠΑΡΕΛΘΟΝ
Όλα άρχισαν με την υποβολή του αιτήματος συμμετοχής στην
Παρέλαση του Σωματείου «Κέντρο Εφέδρων Ειδικών Δυνάμεων (ΚΕΕΔ)»
ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ
Παπάγου, 25 Φεβρουαρίου 2015
Αξιότιμε
Κύριε Δήμαρχε,
Σας
υποβάλλω αίτημα συμμετοχής του Σωματείου «Κέντρο Εφέδρων Ειδικών Δυνάμεων
(ΚΕΕΔ)» για συμμετοχή στην Παρέλαση της 25ης Μαρτίου 2015.
Το Σωματείο έχει ήδη λάβει μέρος στην Παρέλαση
της 25ης Μαρτίου 2013 στο Δημοτικό Διαμέρισμα Παπάγου και, κατά
γενική ομολογία, απέσπασε τον θαυμασμό και την αγάπη των παρισταμένων για τον
παλμό και την με πλήρη φόρτο εμφάνιση, τα οποία ενέπνευσαν το Εθνικό φρόνημα
των δημοτών.
Τα
μέλη του Σωματείου είναι απόστρατοι Αξιωματικοί/Μόνιμοι Υπαξιωματικοί και
έφεδροι Οπλίτες των Ειδικών Δυνάμεων Στρατού Ξηράς (Καταδρομείς,
Αλεξιπτωτιστές, Πεζοναύτες) και Πολεμικού Ναυτικού (Υποβρύχιοι
Καταστροφείς/ΟΥΚ).
Η
συγκεκριμένη εκδήλωση προβλέπεται από το Καταστατικό και ειδικά από το Άρθρο 3
(περί σκοπών του Σωματείου), παράγραφος 6: «Η συμμετοχή σε Εθνικού χαρακτήρα
εκδηλώσεις (παρελάσεις, καταθέσεις στεφάνων) με την ευκαιρία επετείων σε
πανελλήνιο ή τοπικό επίπεδο, σε συνεννόηση με τις αρμόδιες κατά περίσταση
Αρχές.»
Εκτιμάται ότι μέσα στις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες και
πιέσεις τις οποίες υφίσταται η Πατρίδα μας, η διατήρηση του εθνικού φρονήματος
είναι ο σταθερός πολλαπλασιαστής ισχύος του Έλληνα.
Παρακαλούμε για την έγκριση συμμετοχής.
Σε περίπτωση μη εγκρίσεως, παρακαλούμε να μας καταστεί εγγράφως
και εγκαίρως γνωστός ο λόγος, ώστε να αποφευχθούν οι δυσάρεστες για όλους
καταστάσεις της εκδηλώσεως της 28ης Οκτωβρίου 2014.
Σας αποστέλλονται συνημμένα τα έγγραφα εγκρίσεως και εγγραφής
του Ειρηνοδικείου και του Πρωτοδικείου που αφορούν στη λειτουργία του ΚΕΕΔ.
Λεπτομέρειες θα ρυθμιστούν με το αρμόδιο προσωπικό του Δήμου.
Με σεβασμό,
Ταξίαρχος ε.α. Τζιάκης
Ιωάννης
Δημότης Παπάγου
Πρόεδρος του ΚΕΕΔ
ΜΕΣΟΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ 25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
ΜΕΧΡΙ 11
ΜΑΡΤΙΟΥ 15
Επειδή
δεν υπήρξε ενημέρωση από πλευράς Δήμου και οι απόπειρες από πλευράς μου επικοινωνίας
(τόσο με τον κ. Δήμαρχο, όσο και με την αρμόδια Αντιδήμαρχο κ. Παρίση) ήταν
ανεπιτυχείς (συσκέψεις κλπ) ο δε χρόνος είχε αρχίσει να πιέζει, απεφάσισα την 9
Μαρτίου, την έναρξη της προετοιμασίας έτσι ώστε να μην υπάρξει αιφνιδιασμός
«παρασκηνίου», με την ανάρτηση (στο Facebook) την οποία κοινοποιώ παρακάτω.
ΠΑΡΕΛΑΣΗ 25 ΜΑΡ 15 ΠΑΠΑΓΟΣ. ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ Π@@ΤΑΝΑΡΙΟ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ
ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΤΥΧΟΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΜΕ
ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΚΤΕΘΟΥΜΕ. ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑ@@ΚΕΣ, ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ
ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ. ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΕΓΚΡΙΣΗ, ΟΥΤΕ ΚΑΝ
ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΒΑΖΩ ΑΥΤΗ
ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΩΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ
ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙΣ.
Με
τα παρακάτω ουσιώδη για το όλο θέμα σχόλια:
(Αφαιρώ το όνομα του ερωτώντος-δεν έχει σημασία): Μια
απορία. Το π@@ταναριο στο οποίο αναφέρεστε σε πιο από τα μπ@@@@ελα εργάζεται; Και την απάντησή μου: ΠΟΛΛΑ
ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ...
Παράλληλα
εξακολουθώ την προσπάθεια επικοινωνίας χωρίς αποτέλεσμα αρχικά. Την 10 Μαρτίου
το απόγευμα επικοινώνησε μαζί μου ο κ. Δήμαρχος ο οποίος μου είπε ότι πριν από μέρες
είχε ενημερώσει την κ. Παρίση για την απόφασή του για μη έγκριση συμμετοχής του
ΚΕΕΔ και απορούσε για το ότι δεν το ήξερα. Σε ερώτησή μου ως προς τους λόγους η
απάντηση ήταν όπως στο κοινοποιούμενο παρακάτω
έγγραφο.
Χολαργός ,
11/3/2015
ΘΕΜΑ :
Συμμετοχή στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου
Κύριε Τζιάκη,
Σε απάντηση του αιτήματός σας για συμμετοχή
του Σωματείου «Κέντρο Εφέδρων Ειδικών Δυνάμεων», στην Παρέλαση της 25ης
Μαρτίου 2015, στον Δήμο Παπάγου-Χολαργού, σας ενημερώνουμε ότι δεν μπορεί να
καταστεί δυνατό, διότι θα συμμετάσχουν μόνο μαθητές των σχολείων μας, τα
Συστήματα Προσκόπων και τα Σώματα Ελληνικού Οδηγισμού του Δήμου μας.
Ο Δήμαρχος
Παπάγου-Χολαργού
Ηλίας Αποστολόπουλος
Όταν αντέταξα την περίπτωση της παρελάσεως του Μαρτίου 2013 μου
δόθηκε απάντηση περί της τότε υπάρξεως άλλου Δημάρχου. Για την ακύρωση της
αρχικά εγκεκριμένης του Οκτωβρίου 14, για την οποία ακόμα περιμένω το
ακυρωτικό, μου δόθηκε τώρα μία προφορική απάντηση που σε γενικές γραμμές έλεγε
ότι …πριν εγκρίνει δεν ήξερε, άλλα του είχαν πει, δεν ανακατεύεται σε διαμάχες…
Για
να τοποθετήσω την έκφραση «παρασκηνίου» στην σωστή της διάσταση, θα πρέπει να
πάμε μερικούς μήνες πίσω. Τον Οκτώβριο του 2014, μετά από αίτημα το ΚΕΕΔ δόθηκε
αρχικά η έγκριση συμμετοχής.
Χολαργός 2/10/2014
ΘΕΜΑ
: Παρέλαση 28ης Οκτωβρίου
Κύριε Τζιάκη,
Σε
απάντηση της επιστολής σας για τη συμμετοχή του Σωματείου «Κέντρο Εφέδρων
Ειδικών Δυνάμεων», στην Παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου 2014, στον Δήμο
Παπάγου-Χολαργού, σας ενημερώνουμε ότι θα είναι ιδιαίτερη τιμή για το Δήμο μας
η παρουσία σας στον εορτασμό της Εθνικής μας Επετείου.
Ευχαριστούμε
εκ των προτέρων και είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία.
Ο Δήμαρχος
Ηλίας Αποστολόπουλος
Την
27 Οκτωβρίου 14 όταν τηλεφώνησα στην κ. Παρίση, ως την υπεύθυνη και αρμόδια
Αντιδήμασχο, για ρύθμιση τυχόν τελευταίων λεπτομερειών, ενημερώθηκα ότι υπήρχε
μια παρέμβαση (για την προέλευση της οποίας εξακολουθώ να μην έχω το ελεύθερο
της ανακοίνωσης επώνυμα παρά μόνο περιγραφικά) η οποία δημιούργησε «πρόβλημα»
αναφέροντας ότι το ΚΕΕΔ δεν είναι αναγνωρισμένο Σωματείο και άλλα ανυπόστατα. Τα
προσδιορίζω ως ανυπόστατα επειδή προσκόμισα αμέσως στην κ. Αντιδήμαρχο τα
σχετικά έγγραφα του Σωματείου. Παρ’ όλα αυτά μου ζητήθηκε «για να μην εκτεθεί ο
κ. Δήμαρχος και δημιουργηθεί πρόβλημα στο Δημοτικό Συμβούλιο» να μην παρελάσει το Σωματείο. Ως καλόπιστος δημότης
για να μην δημιουργηθεί πρόβλημα αναγκάστηκα να ακυρώσω την παρέλαση αναλαμβάνοντας
το βάρος της αιτιολόγησής της μέσα στο Σωματείο, αλλά με την διαβεβαίωση της
εγγράφου πλήρους απαντήσεως από πλευράς Δήμου, αμέσως μετά την παρέλαση.
Εναρμονιζόμενος με την δική μου αγωγή της ισοδυναμίας προφορικών και γραπτών
συμφωνιών, ανέμενα την απάντηση για να ενημερώσω τα μέλη του Σωματείου.
Αργότερα, αναγκάστηκα να ζητήσω το κατ’ ελάχιστον αυτονόητο, δηλαδή μια έγγραφη
ακύρωση της αρχικής έγκρισης έστω και χωρίς τους πραγματικούς λόγους αν δεν
μπορούσαν να αποκαλυφθούν. Οι ημέρες έγιναν μήνες... Όπως έχουμε ήδη καταλάβει, ακόμα περιμένω.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ
Όπως είπα νωρίτερα το
απόγευμα της 10ης Μαρτίου ενημερώθηκα προφορικά και ανέμενα την έγγραφη
απόρριψη του αιτήματος. Αντί αυτού, το οποίο ήλθε την επομένη, παρέλαβα
το
απόγευμα της ίδιας ημέρας ένα μήνυμα
ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την κ. Παρίση με κείμενο «Ειλικρινά κ.
Τζιάκη, Λυπάμαι πολύ! Λυπάμαι πολύ! Λυπάμαι που είστε Έλληνας
αξιωματικός!» και συνημμένη σε «φωτογραφημένη απεικόνιση την ανάρτηση
την
οποίαν προανέφερα, μαζί με τα σχόλια.
ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΚΥΡΙΑ ΠΑΡΙΣΗ, ΚΥΡΙΑ
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΕ,
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.
ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΥΠΑΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ
ΛΥΠΗΘΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΛΥΣΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΜΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ
ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ:
ΠΑΡΕΛΑΣΗ
25 ΜΑΡ 15 ΠΑΠΑΓΟΣ.
ΠΡΩΤΟΝ: ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΩΣ
ΣΥΝΟΛΟ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΠΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ Η ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ
ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΑ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΩΔΕΣ, ΞΕΡΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΜΑΝΗΣ.
ΕΠΕΙΔΗ
ΤΟ Π@@ΤΑΝΑΡΙΟ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΤΥΧΟΝ ΕΓΚΡΙΣΗ
ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΚΤΕΘΟΥΜΕ.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ: ΤΟ ΠΟΙΟΝ/ΠΟΙΟΥΣ ΑΦΟΡΑ Ο
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΜΕΝΗ ΤΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΗΝ
ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ, ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΩΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΣΑΣ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΣΑΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ Ή ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ.
ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΩΣ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΙΟΥΣ ΑΦΟΡΑ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ. «ΠΟΛΛΑ
ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ», ΑΥΤΟ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ Ή ΔΕΝ ΘΕΛΗΣΑΤΕ ΝΑ ΤΟ
ΛΑΒΕΤΕ ΥΠ΄ΟΨΙΝ; ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΜΙΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗΣ
ΕΓΚΡΙΣΕΩΣ, ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΔΙΕΦΥΓΕ;
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΧΑΤΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΑΝ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΗΚΑΤΕ.
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ
ΜΗΝ ΕΚΘΕΣΩ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΕΞΕΛΗΦΘΗ ΩΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑ. ΙΣΩΣ ΟΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ «ΚΥΡΙΩΝ/ΚΥΡΙΩΝ ΚΑΙ
ΦΙΛΩΝ» ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΠΛΕΟΝ.
ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΣΑΣΤΑΝ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΕΘΕΤΕ, ΟΤΑΝ ΦΕΡΕΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ
ΤΡΟΠΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟΥΣ ΣΑΣ ΥΠΕΣΤΗΡΙΞΑΝ.
ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ,
ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΩΣ ΕΚ ΤΗΣ ΘΕΣΕΩΣ ΣΑΣ. ΘΕΛΩ ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ/ΚΑΠΟΙΟΙ
ΣΑΣ ΠΑΡΕΣΥΡΑΝ ΣΕ ΕΚ ΝΕΟΥ ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
ΤΡΙΤΟΝ: ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΣ ΔΕΝ
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ. ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΜΕΧΡΙ 9 ΜΑΡ ΚΑΘΕΣΤΩΣ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΑΦΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΥ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟΥ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ.
ΕΠΕΙΔΗ
ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑ@@ΚΕΣ, ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΚΑΙ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ
ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΕΓΚΡΙΣΗ, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ.
ΓΙΑ ΝΑ
ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΒΑΖΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΩΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙΣ.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΔΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΛΥΠΗΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ
ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ,
(«Ειλικρινά κ. Τζιάκη, Λυπάμαι πολύ! Λυπάμαι
πολύ! Λυπάμαι που είστε Ελληνας αξιωματικός!») ΘΑ
ΗΘΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΥΠΗΣΕ ΤΟΣΟ.
ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ
ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ Ε.Α. ΤΖΙΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΔΗΜΟΤΗΣ ΠΑΠΑΓΟΥ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΣ ΚΕΕΔ
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Τα
υπόλοιπα είναι λίγο-πολύ γνωστά. Η μη έγκριση, η εξ αυτής αγανάκτηση, η
δημοσίευση σε ιστοτόπους στο διαδίκτυο, ο σχολιασμός σε διαφόρους τόνους και
όλα τα συναφή και αναμενόμενα. Σε ό, τι αφορά στον δικό σας ιστότοπο τα σχόλια
από πλευράς μερικών εκ των συμπαθούντων το ΚΕΕΔ και την «οδηγία» που έδωσα στα
μέλη της ΚΕΕΔ για αυτό, μερικά μόνο κινούνται στο όριο της κοσμιότητας (ως
οδηγίες) και όχι πέραν αυτής. Πολύ μετά το 24ο σχόλιο της αρχικής δημοσιεύσεως
υπέπεσε στην αντίληψή μας η δημοσίευσή σας.
Ειδικά
για το θέμα της κ. Παρίση, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος ο οποίος με γνωρίζει
ο οποίος θα πίστευε ότι θα αποκαλούσα «Π@@ΤΑΝΑΡΙΟ»
την κ. Αντιδήμαρχο και σύζυγο συναδέλφου. Ήδη στα σχόλια της ίδιας αναρτήσεως
και σε ερώτηση ποιους αφορά έχει δοθεί η απάντηση «ΠΟΛΛΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ». Εξ άλλου απάντηση έχει δοθεί στην ίδια.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ
ΠΟΥ
ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΕΛΑΣΗ
Έχοντας υπ΄ όψιν το για την παρέλαση του Οκτωβρίου 2014
αναφερθέν από την κ. Παρίση περί «δυσκολίας» και «αντιδράσεως» που είχε
αντιμετωπίσει ο κ. Δήμαρχος στο Δημοτικό Συμβούλιο και την παρά ταύτα θετική
απόφασή του, αλλά την μετέπειτα πιθανή δημιουργία προβλημάτων από όσους
αντέδρασαν, οδηγούμαι στην εύλογη απορία σχετικά με το εάν το αίτημα του 2015
εξετάστηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο. Αλλά αυτό ας το εξετάσουν οι αρμόδιοι
Δημοτικοί Σύμβουλοι. Πιστεύω όμως ότι ως δημότης θα μπορούσα να έχω πρόσβαση σε
πρακτικά συνεδριάσεων, αλλά ας το αντιπαρέλθω…
Ποίοι θα μπορούσαν να βρίσκονται πίσω από την απόρριψη του
αιτήματος;
Εμφανώς οι «παρεμβαίνοντες» και «ωφελούμενοι» από την προσπάθεια
«εξαφάνισης» του ΚΕΕΔ.
Βαθύτερα αίτια, αν υφίστανται, θα πρέπει να αναζητηθούν από
άλλους και αλλού.
Θα έπρεπε όμως οι
αρμόδιοι και ενδιαφερόμενοι σε επίπεδο Δήμου και αλλού να είναι ενήμεροι πλέον
(αν δεχθούμε ότι αιφνιδιάστηκαν τον Οκτώβριο) για το τι είναι και τι διαφορές
υπάρχουν μεταξύ της «Κοινότητας Εφέδρων Ειδικών Δυνάμεων» και των «πολιτικής»
ίσως χροιάς των εκδηλώσεών της και του «Κέντρου Εφέδρων Ειδικών Δυνάμεων» το
οποίο αποτελεί επίσημο αναγνωρισμένο από το Ειρηνοδικείο και εγγεγραμμένο στο
Πρωτοδικείο Αθηνών Σωματείο από το 2013.
Επίσης θα πρέπει να κατανοήσουν και να αντιληφθούν ότι δεν υφίστανται
διασυνδέσεις και εξαρτήσεις από και με πολιτικούς χώρους.
Σημαία, Πατρίδα, Σύνταγμα και ο Όρκος σε αυτά είναι τα μόνα
ορόσημά μας.
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
Θα ήθελα εδώ να ενημερώσω τον αγαπητό «ανώνυμο, λεγεωνάριο,
Αθανάσιο Διάκο» ότι η «κοπτο-ραπτική» ή «μονταζιέρα» (κατά το πλέον μοντέρνο)
είναι «επιστήμη» και «τέχνη» η οποία χρησιμοποιείται κατά κόρον από κόμματα και
υπό κατάρρευση άλλα συνονθυλεύματα.
Όποιος είναι Καταδρομέας και ισχυρίζεται όσα εκείνος ισχυρίζεται, δεν
κρύβεται, γράφει επώνυμα και δεν αερολογεί λέγοντας ότι θα μας είχε
«εκπαιδεύσει» καλύτερα «εκεί κάτω». Ας μας χαρίσει λοιπόν το όνομά του και ας
θυμηθεί ότι στο ΚΕΕΔ, στο ΚΕΑΠ και στο ΚΕΟΑΧ τα οποία αναφέρει εκπαιδευόταν
«άντρες». Ο χαρακτηρισμός βέβαια δεν
αναγράφεται μειωτικά για το «ασθενές» λεγόμενο, το οποίο κάθε άλλο παρά είναι ασθενές
φύλο, αντίθετα μάλιστα μια που τώρα εκπαιδεύονται και γυναίκες.
Επίσης θα ήθελα να ενημερώσω διάφορους, εκτός του εδώ ιστοτόπου, οι οποίοι σπεύδουν με κάθε τρόπο να
«στάξουν χολή» χρησιμοποιώντας την παραπάνω αναφερθείσα «τέχνη και επιστήμη» για
άσχετα θέματα με το παρόν, ότι η Ελληνική Δικαιοσύνη ασχολείται με τις όποιες
υποθέσεις παραπέμπει σε ακροατήριο βασιζόμενη σε στοιχεία και λογική και όχι σε
«μυθιστορήματα». Αλλά αυτό είναι ένα άλλο, συναφές όμως, ζήτημα το οποίο έχει
δρομολογηθεί.
Η υπόθεση δυστυχώς επαναφέρει στη μνήμη μου την εποχή του 1967,
οπότε ο πατέρας μου απόστρατος Αντιστράτηγος παρέμεινε προφυλακισμένος από τον
Ιούλιο μέχρις ότου αποφυλακίστηκε με την
αμνηστία της 24ης Δεκεμβρίου, για πράγματα που δήθεν είπε, έγραψε ή
έκανε. Ο «Εφιάλτης» και ο «Ιούδας» δεν πέθαναν…
Ευχαριστώ τέλος τον ιστότοπο για την φιλοξενία και την ανοχή για
ένα μεγάλο σε μέγεθος δημοσίευμα, το οποίο όμως έκρινα απαραίτητο για να
διαλευκάνει την υπόθεση της παρελάσεως της 25ης Μαρτίου στον Δήμο
Παπάγου-Χολαργού.
Ταξίαρχος ε.α. Τζιάκης Ιωάννης
http://indobserver.blogspot.gr/2015/03/blog-post_289.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.