ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Λαθρεμπόριο καυσίμων και κυβερνητικές πλάτες, το θέμα πάει στον Εισαγγελέα.
Νικολόπουλος: Ο Πρωθυπουργός ούτε βλέπει… ούτε ακούει…
Λαθρεμπόριο καυσίμων και κυβερνητικές πλάτες, το θέμα πάει στον Εισαγγελέα.
Νικολόπουλος: Ο Πρωθυπουργός ούτε βλέπει… ούτε ακούει…
«Είναι σοκαριστικό για τον Έλληνα φορολογούμενο που ζει μέσα σε ένα σκηνικό διαρκούς λιτότητας ,φορολογικών καταιγίδων και σαρωτικής ανεργίας να διαπιστώνουν πως ο Πρωθυπουργός και οι Υπουργοί «κλείνουν τα μάτια και τα αυτιά», ακόμα και σε τεκμηριωμένες καταγγελίες του Διευθυντή του ΣΔΟΕ», είπε ο Γενικός Γραμματέας του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος κ. Νίκος Νικολόπουλος με αφορμή το «πέπλο» σιωπής που πρόσφεραν με τις ΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ τους, στην καυτή ερώτηση περί της συνεχιζόμενης λαθρεμπορίας των καύσιμων και συνέχισε:
«Ο Πρωθυπουργός μη αντιδρώντας άμεσα και μη ζητώντας την παραδειγματική τιμωρία των φοροκλεπτών και δασμοκλεπτών κ.λπ. λαμογιών έστειλε το μήνυμα…
Δεν «καίγεται» και δεν νοιάζεται για την πάταξη της διαφθοράς και της διαπλοκής.
Δεν είναι εχθρός των ληστρικών συμμοριών του κυκλώματος της λαθρεμπορίας καυσίμων. Δεν θέλει τη σύγκρουση μαζί τους... για τούτο και δεν εγκαλεί τους τηρούντες «σιωπή ιχθύος» οι Υπουργοί του;
Άλλωστε ‘’τι χρείαν έχομεν άλλων μαρτύρων’’ , όταν ο διορισμένος από τον Πρωθυπουργό στη θέση του Γεν. Γραμματέα Διαφάνειας στο Υπ. Δικαιοσύνης κ. Γ. Σούρλας δηλώνει: ‘’Δεν μπορούμε; Όχι. Δεν θέλουμε!’’ και συνεχίζει: ‘’όπου υπάρχει διαφθορά δεν υπάρχει πολιτική βούληση’’.
Φοβάμαι λοιπόν ότι υπάρχει βούληση περί του αντιθέτου… για τούτο» συνέχισε ο κ. Ν. Νικολόπουλος και το Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα Ελλάδος θα καταθέσει όλες τις σχετικές κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις στον Εισαγγελέα μαζί με τις δηλώσεις Σούρλα, που υποστηρίζει ότι: ‘’ενώ έχει παραδοθεί σχέδιο αντιμετώπισης, η κυβέρνηση και οι κρατικοί μανδαρίνοι αδρανούν’’.
Οι μαχόμενοι Χριστιανοδημοκράτες, δικηγόροι και έγκριτοι νομικοί ετοίμασαν την μηνυτήρια αναφορά , που θα καταθέσει εκ μέρους του ΧΡΙ.Κ.Ε. η δικηγόρος Αθηνών κ. Κ. Φουντέα.
Δεν επιτρέπεται το κράτος να είναι υπαρκτό, μόνο για να εισπράττει φόρους και μόνο για να θεσμοθετει τη φορολογική ληστεία των πολιτών.
Προσωπικά είχα κάποια ελπίδα ότι ο κ. Σαμαράς θα μπορούσε να φέρει την ανατροπή με το παρελθόν και να οικοδομήσει την υπέρ των αδυνάτων πολιτεία. Όμως όλες αυτές οι προσδοκίες έχουν διαψευστεί από την μέρα του μεγάλου συμβιβασμού!!!
Όλες οι ενέργειες της κυβέρνησης -Σαμαρά, Βενιζέλου, Κουβέλη- μπορούν να χαρακτηριστούν ληστρικές σε βάρος του λαού.
Το κυβερνητικό «τρίο μπελκάτο» έχει αφήσει ασύδοτους τους διάφορους κερδοσκόπους να καταληστεύουν το λαό. Οι κερδοσκόποι της αγοράς, οι μεσάζοντες και οι «νονοί», αυξάνουν τι τιμές όταν τα εισοδήματα πέφτουν.
Η ερώτηση του Γενικού Γραμματέα του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος κ. Νίκου Νικολόπουλου προς τον Πρωθυπουργό και τον Υπουργό Οικονομικών για το φαινόμενο της λαθρεμπορίας καυσίμων, αποκάλυψε τις πραγματικές διαθέσεις της τρικομματικής συγκυβέρνησης, απέναντι στους εντιμότατους φίλους και χορηγούς της οι οποίοι ανενόχλητοι συνεχίζουν το ‘’εθνικό σπορ της ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΑΣ’’».
Απαντώντας σήμερα σε σχετικές ερωτήσεις δημοσιογράφων μεταξύ άλλων τόνισε: «Μέσω του κοινοβουλευτικού ελέγχου κοινοποίησα στους κ. Α. Σαμαρά, Γ. Στουρνάρα, Κ. Χατζηδάκη και Ρουπακιώτη τις δημοσιευθείσες στον Τύπο δηλώσεις του Δ/ντη του ΣΔΟΕ για τις τεράστιες διαστάσεις που έχει πάρει το λαθρεμπόριο καυσίμων, με τις οποίες κατήγγειλε ότι δεν υπάρχει πολιτική βούληση για την καταπολέμηση του.
Σε ερώτηση μάλιστα δημοσιογράφου αν είναι τόσο δύσκολο να σπάσει το απόστημα της διαφθοράς στα καύσιμα, ο Διευθυντής του ΣΔΟΕ απάντησε ‘’όχι’’ και συνέχισε λέγοντας ότι ο πρώτος δρόμος είναι τα τέσσερα διυλιστήρια σε Ασπρόπυργο, Ελευσίνα, Άγιους Θεόδωρους και Θεσσαλονίκη. Ο δεύτερος δρόμος είναι οι δέκα χονδρέμποροι, οι οποίοι παίρνουν το έτοιμο πετρέλαιο, το οποίο δηλαδή διυλίζεται και είναι οι μοναδικοί που το πουλάνε ή το εξάγουν. Αναφέρθηκε μάλιστα ότι στην αγορά κυκλοφορούν αφορολόγητα καύσιμα του στρατού, ενώ εντοπίστηκαν νοθευμένα καύσιμα στις δεξαμενές αεροπλάνου.
Δεν θα το πίστευα αν το άκουγα από τα χείλη όποιου πολιτικού του όποιου κόμματος, ότι μετά από μια τέτοια επώνυμη, συγκλονιστική καταγγελία από τον διευθυντή του ΣΔΟΕ, πως όλη η Κυβερνητική ηγεσία με πρώτο τον Πρωθυπουργό θα το έκαναν ‘’γάργαρα’’ όπως λέει η νεολαία και θα γινόσαντε κότες στους κόκορες που έχουν στο πολιτικό τους «κοτέτσι», είπε με αυστηρό και απαξιωτικό λόγο ο επικεφαλής του Χρι.Κ.Ε. κος. Νικος Νικολόπουλος με αφορμή την ύποπτη αποφυγή απάντησης στη Βουλή και την ελεγχόμενη ποινικά μη διαταχθείσα έρευνα της συνταρακτικής καταγγελίας και συνέχισε.
Ζήτησα από τον Πρωθυπουργό με την υπ΄αριθμ. Α.Π 2290 μέσω του Κοινοβουλευτικού έλεγχου να διερευνήσει πότε και από ποιον ο Διευθυντής του ΣΔΟΕ «εμποδίστηκε» να ασκήσει το έργο του για πάταξη του λαθρεμπορίου, ποιες εισηγήσεις του δεν εισακουστήκαν από την πολιτική ηγεσία και ποιες υποθέσεις παρεμποδίστηκε να ελέγξει και από ποιον, ενώ επίσης ζητούσα οι αρμόδιοι υπουργοί -Στουρνάρας και Χατζηδάκης - να διατάξουν ΕΔΕ και να ελέγξουν γιατί τους απευθύνει αυτή τη βαριά μομφή -ο συγκεκριμένος- λέγοντας πως ‘’Δεν υπάρχει πολιτική βούληση για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου’’.
Ακόμα και μεταξύ των άλλων ανοιχτών σκανδαλωδών ζητημάτων που άνοιγε η κοινοβουλευτική παρέμβαση μου ήταν και τα ακόλουθα:
Ποιες από τις δέκα αυτές εταιρείες που έχουν άδεια χονδρικής διακίνησης πετρελαίου από τα διυλιστήρια έχει κηρυχθεί αστικά συνυπεύθυνη για λαθρεμπορία πετρελαίου και ποιο ποσό αφορούσε συνολικά κάθε μία περίπτωση λαθρεμπορίας; Έχουν βεβαιωθεί τα σχετικά πρόστιμα; Έχουν εκδοθεί δικαστικές αποφάσεις; Να κατατεθούν τα σχετικά έγγραφα. Γιατί δεν έχει ανακληθεί η άδεια εμπορίας όσων εταιρειών έχουν υποπέσει στο αδίκημα της λαθρεμπορίας. Υπάρχουν μεταξύ των εταιρειών αυτών εταιρείες οι οποίες έχουν υπαχθεί σε ειδική εκκαθάριση ή πτώχευση ή στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα με αποτέλεσμα να μην έχουν εξοφλήσει τις οφειλές τους προς το Δημόσιο, ενώ ταυτόχρονα εξακολουθούν να κατέχουν άδεια εμπορίας; Ποιές από τις δέκα αυτές εταιρείες που έχουν άδεια χονδρικής διακίνησης πετρελαίου από τα διυλιστήρια έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο και για ποια αιτία; Να κατατεθεί πίνακας χρεών. Ποιές από τις δέκα αυτές εταιρείες που έχουν άδεια χονδρικής διακίνησης πετρελαίου από τα διυλιστήρια έχουν μη ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο και για ποια αιτία; Να κατατεθεί πίνακας μη ληξιπρόθεσμων χρεών. Ποια εταιρεία κυκλοφόρησε στην αγορά αφορολόγητα καύσιμα του στρατού, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Δ/ντης του ΣΔΟΕ; Ποια εταιρεία τροφοδότησε με νοθευμένα καύσιμα δεξαμενές αεροπλάνου, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Δ/ντης του ΣΔΟΕ;
Τώρα μετά από αυτά τα «καυτά» ερωτήματα αποθαυμάστε την απάντηση του Πρωθυπουργού: «Αναφορικά με την παραπάνω Ερώτηση και ΑΚΕ του Βουλευτή Νίκου Νικολόπουλου προς τον κ. Πρωθυπουργό, σας ενημερώνουμε ότι αρμόδια για να απαντήσουν, κατά λόγο αρμοδιότητας, είναι τα συνερωτωμενα Υπουργεία, στα όποια κοινοποιείται το παρόν έγγραφο μας, με την παράκληση να μας ενημερώσουν για τις σχετικές ενέργειες τους, Δημήτριος Σταμάτης».
Περίμενα να περάσει ο χρόνος που επιβάλει ο κανονισμός της Βουλής.
Περίμενα να περάσουν οι γιορτές των Χριστουγέννων.
Πέρασαν και του Πάσχα και μπήκε το καλοκαίρι… Ούτε φωνή ούτε ακρόαση…
Ο Α. Σαμαράς «ένιψε» τα χέρια του σαν τον Πιλάτο. Οι υπουργοί του ή δεν τον υπολογίζουν ή μήπως μυστικά συνεννοήθηκαν; Μήπως συμφώνησαν πως στην προκειμένη περίπτωση ‘’Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ’’ αφού άλλωστε ‘’ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΡΗ’’ κατά την ελληνική ταινία.
Το Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα Ελλάδος ανέθεσε ήδη στους έγκριτους νομικούς συνεργάτες και με νομικό παραστάτη το μέλος του προεδρείου της Διοικούσας Επιτροπής του ΧΡΙ.Κ.Ε. κ. Κων/να Φουντέα , να ετοιμάσουν μηνυτήρια αναφορά και ο Γενικός Γραμματέας και Βουλευτής κ. Νίκος Νικολόπουλος να την καταθέσει στην Εισαγγελία κατά της διαφθοράς κα. Ράϊκου, ενώ επίσης να την κοινοποιήσει κ. Ι. Τέντε στον Εθνικό συντονιστή κατά της διαφθοράς, να διερευνηθούν εις βάθος οι καταγγελίες του Δντου του ΣΔΟΕ σχετικά με το λαθρεμπόριο καυσίμων.
Μάρτυρες προτείνονται ο τέως υπουργός και Γ. Γ. κ. Γ. Σουρλας, ο Γ.Γ. του ΣΔΟΕ κ. Γ. Στασινόπουλος και οι τέως Γ.Γ. του ΣΔΟΕ κ.κ. Καπελέρης και Διώτης.
Τέλος, το πιο επικίνδυνο παράδειγμα λαθρεμπορίου είναι το περίπου μισό δισ. ευρώ ετησίως που κοστίζει στο Δημόσιο το λαθρεμπόριο καυσίμων στις Ένοπλες Δυνάμεις, σύμφωνα με ανακοίνωση του γενικού γραμματέα Διαφάνειας Γιώργου Σούρλα, ο οποίος έχει παραδώσει τα σχετικά στοιχεία στον οικονομικό εισαγγελέα Γρηγόρη Πεπόνη.
Οι πρόσφατες χημικές αναλύσεις δειγμάτων πετρελαίου κινήσεως που έλαβε το ΣΔΟΕ από στρατιωτικές μονάδες κατέδειξαν ότι αυτό είναι νοθευμένο ενώ εντοπίστηκαν στρατιωτικά καύσιμα σε δεξαμενές ιδιωτών.
Επίσης, με τη διαδικασία του αποχρωματισμού, το ναυτιλιακό πετρέλαιο διατίθεται στην ελεύθερη αγορά ως πετρέλαιο κίνησης, δηλαδή σε διπλάσια και πλέον τιμή.
Οι ετήσιες απώλειες από εικονικές εξαγωγές, οι οποίες υπολογίζονται σε 1000 βυτία ανά έτος, ανέρχονται στα 150 εκατ. ευρώ ενώ τα λαθραία καύσιμα ανέρχονται ετησίως σε 240 εκατ. λίτρα και οι απώλειες για το δημόσιο υπολογίζονται στα 300 εκατ. ευρώ/έτος.
Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται ότι παραμένουν ακινητοποιημένα επί τέσσερα χρόνια τα δύο σκάφη δίωξης λαθρεμπορίου, τα οποία παρελήφθησαν το 2008 με κόστος αγοράς 2.030.000 ευρώ.
Ο γ.γ. Διαφάνειας ενημέρωσε τον οικονομικό εισαγγελέα ότι λαθρεμπόριο διαπιστώνεται και στο υγραέριο και του παρέδωσε στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία το 2011 η λαθραία ποσότητα έφτασε τα 8.874 λίτρα.
Κύριοι της συγκυβέρνησης τολμήστε! Πάρτε έκτακτα μέτρα, συγκρουστείτε με τα μεγάλα συμφέροντα. Το λαθρεμπόριο και η αισχροκέρδεια ξεκινά από ψηλά.
Το υγιές κομμάτι του κλάδου των πρατηριούχων καταστρέφετε μέρα με την μέρα. Μαζί με αυτό όμως καταστρέφονται και τα έσοδα του κράτους. Οι πρατηριούχοι είναι οι άμισθοι φοροεισπράκτορες του κράτους. Επίσης το πετρέλαιο κίνησης-θέρμανσης αλλά και το ναυτιλιακό να έχουν μια τιμή και ταυτόχρονα να γίνει μια «γενναία» μείωση των φόρων. Το μέτρο αυτό θα έχει και αναπτυξιακό χαρακτήρα διότι το καύσιμο αποτελεί τη κινητήριο δύναμη για όλα τα επαγγέλματα. Να αναφέρουμε το γεγονός ότι στο Ζάππειο 1, αν θυμάστε κύριε Πρωθυπουργέ, είχατε υποσχεθεί ότι οι φόροι στα καύσιμα, που επιβλήθηκαν από το ΠΑΣΟΚ σε διάστημα δύο ετών, θα μειωθούν καθώς έφεραν τα αντίθετα αποτελέσματα. Για παράδειγμα α)μειώθηκε ο τζίρος στην αγορά, β)άνοιξε περισσότερο η «όρεξη» των λαθρεμπόρων.
Κλείνοντας, να σημειώσουμε ότι σε δελτίο ειδήσεων τις τελευταίες μέρες, ακούσαμε πως η Τρόικα προτείνει για την πάταξη του λαθρεμπορίου, να ενοικιαστούν οι στρατιωτικές δεξαμενές σε όλη την επικράτεια και σε άλλες εταιρίες που θα έρθουν από το εξωτερικό για να αντιμετωπιστεί το λαθρεμπόριο. Μα, εδώ δεν μπορούμε να ελέγξουμε τις ήδη υπάρχουσες εγκαταστάσεις που είναι πέντε-έξι. Πως θα ελέγξουμε τις πολλαπλάσιες; Παρόμοιες προτάσεις γίνανε πριν από χρόνια για την αύξηση του αριθμού των πρατήριων βενζίνης, καταργώντας νόμους και προϋποθέσεις για την ίδρυση πρατηρίων, με αποτέλεσμα από 5.000 να γίνουμε 8.500 πρατήρια με τα γνωστά αποτελέσματα δηλαδή την άνθηση του λαθρεμπορίου και την αύξηση της αισχροκέρδειας και τις τιμές να πετάνε προς τα πάνω. Την στιγμή που η Γερμανία με 80.000.000 πληθυσμό έχει 4.500 πρατήρια, η Ελλάδα με 10.000.000 πληθυσμό έχει 8.500 πρατήρια. Γι' αυτό το λόγο όσοι θέλουν να επενδύσουν θα πρέπει να φτιάξουν δικές τους δεξαμενές καθώς οι στρατιωτικές υπάρχουν γι' άλλους σκοπούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.