Περί τα 300.000.000 ευρώ πρόσθετα κονδύλια θα διαθέσει το Ελληνικό Δημόσιο για την ολοκλήρωση του άξονα Μαλιακός - Κλειδί, χωρίς ουδείς να ασχολείται για τις αιτίες εκτόξευσης του κόστους, πάντα σε βάρος των φορολογουμένων. Ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης και ο αναπληρωτής υπουργός Στ. Καλογιάννης «επιθεώρησαν» χθες τα εργοτάξια, καθώς συνεχίζουν τις φιέστες που ξεκίνησαν προ του Πάσχα από την Ολυμπία Οδό στην Πελοπόννησο, χωρίς να πουν κουβέντα για εκατοντάδες εκατομμύρια που μοιράζει απλόχερα το Δημόσιο στους εργολάβους.
Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, η κοινοπραξία που έχει αναλάβει την κατασκευή και εκμετάλλευση του οδικού άξονα, έχει ήδη λάβει 169.000.000 με συμπληρωματική σύμβαση, ώστε να προσθέσει λωρίδα έκτακτης ανάγκης στις σήραγγες! Ελαβε 7.500.000 ευρώ τον Μάρτιο και προ ημερών εγκρίθηκαν άλλα 22.000.000 ευρώ, επειδή το Δημόσιο καθυστέρησε να παραδώσει χώρους για εργοτάξια. Στο πλαίσιο της συμφωνίας της κυβέρνησης με τους εργολάβους για την επανεκκίνηση των οδικών αξόνων θα λάβει άλλα 84.000.000 ευρώ! Στην κοινοπραξία συμμετέχουν η γερμανική Hochtief, η γαλλική Vinci, η ΑΚΤΩΡ, ο όμιλος J&P ΑΒΑΞ και η ΑΕΓΕΚ.
«Εχουμε σήμερα μία ακόμη απόδειξη ότι οι μηχανές των μεγάλων έργων, των αυτοκινητόδρομων, έχουν πάρει μπροστά» δήλωσε ο Κ. Χατζηδάκης κατά την επίσκεψη σε εργοτάξιο της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου. Οταν επισημάνθηκε ότι ελάχιστες εργασίες εκτελούνται και σε ερώτηση για το πότε θα υπάρξει ουσιαστική επανεκκίνηση και των άλλων έργων (Ολυμπία Οδός, Ιόνια Οδός, Αξονας Κεντρικής Ελλάδας), ο κ. Καλογιάννης είπε: «Είναι θέμα ελάχιστου χρόνου, ελάχιστων εβδομάδων και πρέπει να πούμε ότι το έργο αυτό μπορεί να έχει ολοκληρωθεί σε δύο χρόνια». Για τα διόδια ο κ. Χατζηδάκης είπε ότι δεν θα γίνει αναπροσαρμογή προς τα πάνω και ότι ισχύουν όσα προβλέπουν οι συμβάσεις παραχώρησης που υπεγράφησαν την περίοδο Γ. Σουφλιά στο ΥΠΕΧΩΔΕ. Οι συγκεκριμένες συμβάσεις επιτρέπουν, πάντως, αυξήσεις που συνδέονται με την πρόοδο των εργασιών και τον πληθωρισμό.
Η σύμβαση για το συγκεκριμένο έργο περιλαμβάνει την κατασκευή των νέων τμημάτων αυτοκινητοδρόμου Ευαγγελισμός - Ραψάνη και Πλαταμώνας - Σκοτίνα. Με την κατασκευή του νέου τμήματος Ευαγγελισμός - Ραψάνη, μήκους 11χλμ. παρακάμπτεται η κοιλάδα των Τεμπών μέσω των διπλών σηράγγων Τ1 (μήκους 2.000μ.) και Τ2 (μήκους 6.000μ.). Με την κατασκευή του νέου τμήματος Πλαταμώνας - Σκοτίνα, μήκους 14χλμ., παρακάμπτονται οι επικίνδυνες στροφές στην περιοχή του Παντελεήμονα Πιερίας μέσω των σηράγγων Τ3, μήκους 2.700 μ.
Φώτης Κόλλιας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.