Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

BMW: Έρχεται τέλη του έτους το ηλεκτρικό i3!!!



Μετά από σωρεία scoop φωτογραφιών, διαρροών και μερικά επίσημα στοιχεία η γερμανική εταιρία αποκαλύπτει τα πάντα όλα για το μικρό της ηλεκτροκίνητο!


Μην νομίζετε πως το i3 είναι κάτι μακρινό αφού τέλη του έτους θα είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα με τιμή πώλησης 36.150€. Προφανώς, το i3 δεν είναι απλά ένα ακόμη μικρό ηλεκτροκίνητο μοντέλο καθώς κρύβει πολύ περισσότερα. Ένα από τα μυστικά του είναι ο κόπος των ειδικών να αντισταθμίσουν το έξτρα βάρος των μπαταριών με ένα πανάλαφρο πλαίσιο τεχνολογίας CFRP (carbon-fiber-reinforced plastic). 
Πρόκειται για ένα είδος «πολυμερισμένων» ανθρακονημάτων όχι σε ότι αφορά στην σύνθεση αλλά ως προς την δόμηση αφού μοιάζει σαν ένα σάντουιτς με πολύ λεπτά φύλλα συγκολημμένα και κατά μία έννοια συγχωνευμένα το ένα μέσα στο άλλο. Η LifeDrive δόμηση όπως τη αποκαλούν οι άνθρωποι της BMW έχει ως αποτέλεσμα ένα αυτοκίνητο με συνολικό απόβαρο μόλις 1.195 kg και με ιδανική κατανομή (50:50).

BMW i3 full  revealed (4)
Ηλεκτροκινητήρας. Είναι ένας σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη που εξελίχθηκε εξ ολοκλήρου από την BMW αποκλειστικά για το i3. Με ισχύ 125 kW (170 PS) και μέγιστη ροπή 250 Nm το i3 επιταχύνει σε περίπου 7 sec για τα 0-100 km/h με την ρεπρίζ 80-120 km/h να γίνεται σε 4,9 sec. Οι Βαυαροί μιλούν για ένα υβριδικό ηλεκτροκινητήρα με αποκλειστική σχεδίαση που παράγει αυτόματα μία μαγνητική επίδραση που διατηρεί σταθερό το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο ακόμη και στις υψηλές rpm (με όριο τις 11.400 στην περίπτωση του i3). 
BMW i3 full  revealed (33)Με λίγα λόγια ο νέος σερβοκινητήρας δεν ξελιγώνει τις μπαταρίες με τέρμα γκάζι επιτρέποντας τελική ταχύτητα 150 km/h με κατανάλωση περίπου 0,13 kWh/km σύμφωνα με το νέο κύκλο NEDC. Βλέπετε, όσο υψηλό και αν είναι το ενεργειακό φορτίο των μπαταριών δεν έχει νόημα αν δεν συνδυάζονται με ένα οικονομικό ηλεκτροκινητήρα. Σίγουρα, παίζοντας με κάποιο ηλεκτρονικό παιχνίδι θα έχετε διαπιστώσει πόσο γρήγορα αδειάζουν οι μπαταρίες όταν π.χ. σε ένα αυτοκινητάκι πατάτε τέρμα «γκάζι». Για αυτό τον λόγο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν έχουν τόσο μεγάλη ταχύτητα, για να μην ξελιγώνουν τις μπαταρίες γρήγορα. Αξιοσημείωτο είναι πως κάθε φορά που ο οδηγός αφήνει το πόδι του από το γκάζι η λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα αντιστρέφεται σε γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες ενώ δημιουργείται και μια τεχνητή επιβράδυνση προσομοιώνοντας την λειτουργία μιας ΜΕΚ όταν πέφτουν οι rpm. 
http://ta-athlitika.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.