Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΟΤΟ...ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ "ΜΑΣΤΙΓΙΟ" ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ Μ.Μ.Μ.





Μειώσεις στις τιμές των εισιτηρίων και των καρτών απεριορίστων διαδρομών στα μέσα μαζικής μεταφοράς ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Ειδικότερα, σημαντική είναι η μείωση της τιμής της μηνιαίας κάρτας για όλα τα μέσα, η οποία θα ανέρχεται στα30 ευρώ από 45 που ισχύει σήμερα.
Επίσης η τιμή του εισιτηρίου από 1,40 ευρώδιαμορφώνεται στο 1,20, με παράλληλη μείωση της χρονικής διάρκειας του εισιτηρίου, από 1,5 ώρα που ισχύει σήμερα σε 70 λεπτά.
Την ίδια στιγμή σημαντική θα είναι η αύξηση του κόστους για όσους χρησιμοποιούν μόνο λεωφορεία και τρόλεϊ, καθώς η κάρτα για τα μέσα αυτά, κόστους 20 ευρώ που είναι σήμερα, καταργείται και οι χρήστες αυτοί θα πρέπει να προμηθεύονται την κάρτα των 30 ευρώ.
Το μηνιαίο κόστος της κάρτας για όσους δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο (φοιτητές, πολύτεκνοι ) θα είναι στα 15 ευρώ.
«Πριν ένα χρόνο ήταν μνημονιακή υποχρέωση η αύξηση της τιμής του εισιτηρίου, ωστόσο σήμερα πήραμε την απόφαση να αλλάξουμε τις αστικές συγκοινωνίες και να αλλάξουμε την τιμολογιακή πολιτική. Πρόκειται για πράξη ευθύνης», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και προσέθεσε: «ένα εισιτήριο, μια κάρτα, ένα δίκτυο».
Μάλιστα επισήμανε ότι «παρότι μ' αυτές τις αποφάσεις θα υπάρξει μείωση εσόδων, 10 εκατ. ετησίως, εμείς περιμένουμε αύξηση της επιβατικής κίνησης, που θα αντισταθμίσει τις απώλειες».
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ξεκαθάρισε ότι δεν τίθεται θέμα ανάκλησης της απόφασης. «Δεν είναι απλά μία μείωση, αλλά γίνεται μια ολοκληρωμένη παρέμβαση. Είναι μια παρέμβαση που δείχνει τον δρόμο. Πρέπει να αλλάξουμε ριζικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η δημόσια διοίκηση» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Επίσης, ο κ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι στις αρχές Σεπτέμβρη τοποθετούνται τουρνικέ (περιστρεφόμενες μπάρες μεταξύ πόρτας και οδηγού) στα λεωφορεία στα οποία η είσοδος θα γίνεται από την είσοδο του οδηγού. Ακόμη, εξήγγειλε εντατικοποίηση των ελέγχων, έτσι ώστε με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου -σε δυο χρόνια- θα μειωθεί η λαθρεπιβίβαση.
Εξάλλου, ο ΟΑΣΑ θα εισάγει κινητή εφαρμογή, η οποία θα επιτρέψει στους επιβάτες να αγοράζουν εισιτήρια από το κινητό τους τηλέφωνο, ενώ θα ξεκινήσει και τη διάθεση προϊόντων κομίστρου από πέντε χιλιάδες σημεία λιανικών πωλήσεων, όπως περίπτερα και ψιλικατζίδικα.
Μετονομάζεται ο ΟΑΣΑ
Ακόμη, ο Οργανισμός προχωρεί σε ανασχεδιασμό της εταιρικής του ταυτότητας με στόχο να ανακτήσει την εμπιστοσύνη του κοινού. Εφεξής, τόσο για την ΟΣΥ, τη ΣΤΑΣΥ, όσο και για τον ΟΑΣΑ, θα χρησιμοποιείται η επωνυμία «Συγκοινωνίες» Αθηνών με νέο λογότυπο.
Όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Γρ. Δημητριάδης, στόχος είναι οι αστικές συγκοινωνίες να γίνουν πρώτη επιλογή μετακίνησης για όλη την πόλη και παράλληλα να προωθηθούν οι συνδυασμένες μεταφορές. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, κάθε χρόνο πραγματοποιούνται 636 εκατομμύρια επιβιβάσεις, ενώ κάθε μέρα υπάρχουν 1 εκατομμύριο μοναδικοί επιβάτες.
Τέλος σε ότι αφορά τα έσοδα το α' τρίμηνο του 2014 σημειώθηκε αύξηση 6,3 εκατομμύρια ευρώ από κάρτες και εισιτήρια, έναντι του ίδιου διαστήματος το 2013. «Δεν είναι συγκυριακό αλλά σηματοδοτεί την επιστροφή των πολιτών στα μέσα μεταφοράς», ανέφερε ο κ. Δημητριάδης.


























yahoo.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.