Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ...USS Ford: Περιήγηση στο νέας γενιάς αμερικανικό αεροπλανοφόρο ...





Το νέο πυρηνοκίνητο αεροπλανοφόρο των ΗΠΑ USS Ford (CVN-78) είναι το πρώτο από μια νέα γενιά αεροπλανοφόρων που ναυπηγούνται για το αμερικανικό Ναυτικό. Το πλοίο είναι κι το πρώτο που σχεδιάζεται εξ αρχής υστέρα από το 1960. Η ναυπήγησή του σκάφους με κόστος που αγγίζει τα 14 δισ. $ πρόκειται να ολοκληρωθεί το 2016 και το σκάφος θα έχει πλήρωμα 4000 ατόμων 800 περίπου άτομα λιγότερα από τα υπάρχοντα σκάφη εξαιτίας του επιπέδου αυτοματισμού του σκάφους.
Δείτε μερικές χαρακτηριστικές φωτογραφίες του νέου αμερικανικού αεροπλανοφόρου
Καλώδια.
Το σκάφος διατρέχουν καλώδια συνολικού μήκους 3 352 800 μέτρων. Ο ηλεκτρισμός είναι ένα κύριο θέμα για τις λειτουργίες του αεροπλανοφόρου. Ο πυρηνικός αντιδραστήρας που φιλοξενεί ο Α1Β μπορεί να είναι μικρότερος σε μέγεθος από τους υπάρχοντες στα άλλα αεροπλανοφόρα παράγει όμως 70% περισσότερη ισχύ. Όλα τα συστήματα του σκάφους όπως το ραντάρ,  ανελκυστήρες, ο νέος ηλεκτρικός καταπέλτης –ο οποίος αντικαθιστά τους παλαιότερους με ατμό- σχεδόν τα πάντα θα τροφοδοτούνται και θα λειτουργούν με ηλεκτρικό ρεύμα μέσα από αυτές τις καλωδιώσεις.

Ανελκυστήρας όπλων
Από τους συγκεκριμένους ανελκυστήρες θα μεταφέρονται τα όπλα στο κατάστρωμα συντήρησης από όπου και φορτώνονται στα αεροσκάφη. Οι συγκεκριμένοι ανελκυστήρες στο USS Ford λειτουργούν με ηλεκτρομαγνήτες σε αντίθεση με συρματόσχοινα όπως συμβαίνει τώρα.
Λουτρά
Είναι ένα από τα διαμερίσματα του σκάφους που έχουν ολοκληρωθεί. Για τη μείωση του βάρους οι νιπτήρες είναι κατασκευασμένοι από σύνθετα υλικά και όχι από ατσάλι.
Υπερκατασκευή
Η «νησίδα» του καταστρώματος όπως είναι γνωστή θα φιλοξένει  και όλα τα συστήματα ραντάρ. Πρόκειται για ραντάρ ενεργού διάταξης φάσης τα οποία θα εκπέμπουν στην ζώνη συχνοτήτων S και Χ. Όλος ο ιστός είναι κατασκευασμένος από σύνθετα υλικά. Η νησίδα έχει μετακινηθεί προς τα πίσω σε σχέση με τα άλλα αεροπλανοφόρα κατά 45 μέτρα περίπου για να αυξηθεί ο χώρος ελιγμών των αεροσκαφών στο εμπρός τμήμα του καταστρώματος.
Ηλεκτρομαγνητικοί καταπέλτες
Αυτό είναι το εσωτερικό των Η/Μ καταπελτών  αποκαλούνται EMALS (Electromagnetic Aircraft Launch System) που θα αναλαμβάνουν τα εκτοξεύουν τα αεροσκάφη. Σε σχέση με τους παλαιούς που λειτουργούν με ατμό οι νέοι καταπέλτες χρήζουν λιγότερης  συντήρησης έχουν μεγαλύτερη ισχύ και είναι πιο αθόρυβοι.
Κεντρικό διαμέρισμα
Το κεντρικό διαμέρισμα (pilot house) στην νησίδα όπου ο κυβερνήτης του σκάφους και οι υπόλοιποι αξιωματικοί έχουν τον έλεγχο του καταστρώματος πτήσης. Τα τζάμια είναι τοποθετημένα έτσι ώστε να μπορούν να βλέπουν και εντελώς προς τα κάτω.
Κατάστρωμα πτήσης
Το κατάστρωμα πτήσης όπως φαίνεται από τη νησίδα. Οι σκουρόχρωμες διατάξεις είναι το σύστημα EMALS το οποίο βρίσκεται υπό εγκατάσταση
Το παλιό και το νέο
Αριστερά το USS Enterprise το οποίο έχει παροπλιστεί πλέον με τις εργασίες να αφορούν τη διάλυση του και δεξιά μέρος του USS Ford που βρίσκεται υπό ναυπήγηση.



















defencenet

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.