Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ-- ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑΡΧΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΤΗΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ...

ΕΝΟΨΗ ΠΙΘΑΝΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΥΠΕΘΑ ΑΠΟ ΤΟΝ κ. Θ. ΔΡΙΤΣΑ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 14 ΜΗΝΕΣ.
......................................................................................................................................................
ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΕΚΤΙΜΩ, ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΟΣΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ.

ΣΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑΡΧΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ
ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΝ κ. ΘΕΟΔΩΡΟ ΔΡΙΤΣΑ.ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΧΩΡΟ
ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΕΠΙ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ(ΕΝΑ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ).ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΕΘΕΣΕ ΓΙΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ.





1. ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 55 ΕΤΩΝ.

Με την παρ. 10 του άρθρου 1 του Ν.4024/2011 επιβλήθηκε από 1.11.2011 στους συνταξιούχους του Δημοσίου, οι οποίοι δεν έχουν συμπληρώσει το 55ο έτος της ηλικίας, μείωση κατά 40% του ποσού της μηνιαίας κύριας σύνταξης που υπερβαίνει τα 1.000 ευρώ. Από την παραπάνω μείωση εξαιρέθηκαν οι στρατιωτικοί συνταξιούχοι που αποστρατεύτηκαν αυτεπάγγελτα από την Υπηρεσία, καθώς και όσοι εξ αυτών συνταξιοδοτήθηκαν με τη συμπλήρωση τουλάχιστον τριάντα πέντε (35) ετών συντάξιμης υπηρεσίας.

Στην συνεδρίαση της ολομέλειας της Βουλής για το επίμαχο νομοσχέδιο εκφράστηκε ρητά η αντίθεση της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ σε αυτή την ρύθμιση που διέπεται από ηλικιακό ρατσισμό και στερεί την σύνταξη από συνταξιούχους που έχουν καταβάλλει πλήρως τις εισφορές τους. Σε αυτή την κατηγορία υπάγεται η πλειονότητα των απόστρατων των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, οι οποίοι δεν αποστρατεύτηκαν αυτεπάγγελτα και δεν έχουν συμπληρώσει τα 35 χρόνια συντάξιμης υπηρεσίας.

Η κατηγορία αυτή οδηγήθηκε στην αποστρατεία για διάφορους λόγους (οικογενειακούς, υπηρεσιακούς ή κοινωνικούς), παραιτούμενοι επιπλέον χρημάτων, υπηρεσιακής εξέλιξης και συντάξεων καθώς και τα τρία αυξάνουν με την παραμονή στην ενεργό υπηρεσία.

Συνεπώς η πλειονότητα αυτής της κατηγορίας είναι χαμηλόβαθμοι και χαμηλοσυνταξιούχοι που δεν εξάντλησαν την ιεραρχία και τα όρια ηλικίας ώστε να έχουν μία σύνταξη που θα τους επιτρέπει την επιβίωση.

Η Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσε τροπολογία στο νομοσχέδιο με τίτλο «Ρυθμίσεις για την τροποποίηση και τη βελτίωση συνταξιοδοτικών, δημοσιονομικών, διοικητικών και λοιπών διατάξεων του Υπουργείου Οικονομικών» για την άρση της άδικης αυτής διάκρισης, η οποία όμως απορρίφθηκε από την τότε τρικομματική Κυβέρνηση.

Εξίσου ακατάληπτη είναι η κυβερνητική πολιτική και στο ζήτημα της διπλής περικοπής των συντάξεων των αποστράτων. Συγκεκριμένα, το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους επέβαλε διπλή μείωση στις συντάξεις των αποστράτων των Ενόπλων Δυνάμεων, της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού και του Λιμενικού Σώματος. Αρχικά επανυπολογίστηκαν προς τα κάτω οι καταβαλλόμενες συντάξεις στη βάση του μειωμένου βασικού μισθού των ενεργεία στελεχών και στην συνέχεια επί των ήδη μειωμένων συντάξεων επιβλήθηκαν και οι μειώσεις του Μεσοπρόθεσμου.  Η επιβολή αυτής της διπλής μείωσης έχει ήδη κριθεί αντισυνταγματική από την Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ενώ ακόμα και ο πρώην Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Δημ. Ελευσινιώτης με το Φ.800/23/192150/Σ.124/16-11-2012 έγγραφό του εξέφρασε την διαφωνία του. 

Η Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσε και για το θέμα αυτό τροπολογία στο νομοσχέδιο με τίτλο «Ρυθμίσεις για την τροποποίηση και τη βελτίωση συνταξιοδοτικών, δημοσιονομικών, διοικητικών και λοιπών διατάξεων του Υπουργείου Οικονομικών», με την οποία ζητούσε να σταματήσει αναδρομικά από 1.8.2012 η διπλή αυτή μείωση. Δυστυχώς και αυτή απορρίφθηκε από την τρικομματική κυβέρνηση.

2.ΠΟΙΑ Η ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΟΥΣ,ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ.

Η αποκατάσταση της μισθολογικής απώλειας των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων είναι θέμα που προβληματίζει σοβαρά το ΣΥΡΙΖΑ. ΠΑΣΟΚ και ΝΔ είναι εκείνοι που αποφεύγουν το θέμα, επειδή έχουν την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για την φτωχοποίησή τους. Δεν μπορεί να μην επικαλεστεί κανείς πρόσφατη μελέτη του ΣΥΣΜΕΔ από την οποία συνάγεται ότι χιλιάδες στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων έχουν ετήσιο εισόδημα κάτω από το όριο της φτώχειας.

Μετά από όσα έχουν συμβεί στην Ελλάδα από το 2010, η απάντηση στην μισθολογική αγωνία των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων είναι ζήτημα που συναρτάται με την κατάσταση στην οποία θα έχει περιέλθει η οικονομία εφόσον κληθεί να κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ. Αποτελεί λογική προτεραιότητα η σταθεροποίηση μιας εθνικής οικονομίας που κατακρημνίζεται καθημερινά και σε δεύτερο χρόνο μπορεί κανείς να ανοίξει την συζήτηση της αποκατάστασης στα επίπεδα πριν από την κρίση. Στο πλαίσιο αυτό εξετάζουμε ήδη διαθέσιμες εναλλακτικές που μπορούν να συνεισφέρουν στην αναπλήρωση των άδικων οριζόντιων περικοπών. Κατά την διάρκεια της συζήτησης στην Ολομέλεια της Βουλής του προϋπολογισμού του 2014 ο ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσε στα πρακτικά ολοκληρωμένη μελέτη για τα οικονομικά της άμυνας, η οποία κατέληγε στο συμπέρασμα  ότι είναι εφικτή μια μείωση των δαπανών του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας κατά 20% μέσα σε μια 5ετία, χωρίς οριζόντιες περικοπές μισθών και διακινδύνευση της μαχητικής ικανότητας. Σας παραδίδω την μελέτη αυτή προς ενημέρωση των αναγνωστών σας, με την παράκληση να την αναρτήσετε. Δυστυχώς και αυτή η πρόταση αγνοήθηκε από την Κυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ.

Πέραν αυτών πρέπει να ξαναδούμε από την αρχή λύσεις αμέσου εφαρμογής με μηδενική ή ελάχιστη δημοσιονομική επιβάρυνση, όπως είναι

-η ουσιαστική εξασφάλιση του δικαιώματος συνυπηρέτησης συζύγων στρατιωτικών,

-η αναμόρφωση και επέκταση (με εκπόνηση ολοκληρωμένου προγράμματος ανέγερσης νέων οικοδομών) του θεσμού των Οικημάτων στα οποία διαμένουν στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, ώστε να εξασφαλιστεί η φιλοξενία των οικονομικά και κοινωνικά ασθενέστερων στελεχών και η  περαιτέρω μείωση του καταβαλλόμενου μισθώματος,

-η νομοθετική ρύθμιση των οφειλών των στρατιωτικών σε ιδιωτικά ή δημόσια πιστωτικά ιδρύματα,

-ο εξορθολογισμός του προγράμματος των 24ωρων υπηρεσιών,

-η σταδιακή επαναφορά του θεσμού των καταστάσεων επιβίβασης αρχικά σε στελέχη με χαμηλά εισοδήματα και με κοινωνικά κριτήρια,

-η διεύρυνση του αντικειμένου και του αριθμού των μεταπτυχιακών προγραμμάτων εσωτερικού με ενίσχυση των πεδίων των ανθρωπιστικών επιστημών και του δικαίου ανθρωπίνων δικαιωμάτων

-η αναβάθμιση των κτιριακών εγκαταστάσεων των παραθεριστικών κέντρων των Ενόπλων Δυνάμεων και η ουσιαστική προτεραιότητα των οικονομικά και κοινωνικά ασθενέστερων ομάδων. Πρόσφατα ο ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσε ερώτηση για την ουσιαστική κατάργηση της προτεραιότητας των γονέων η συζύγων ΑΜΕΑ στα παραθεριστικά κέντρα του ΠΝ. Καμία υπαναχώρηση σε τέτοια ζητήματα.

3.ΠΟΙΑ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΩΝ.

Είναι γεγονός ότι οι Κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ απέτυχαν να διαμορφώσουν ένα αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού. Οι συνθήκες είναι ώριμες, ώστε οι προαγωγές και οι μεταθέσεις να ενταχθούν σε ένα ολοκληρωμένο και δυναμικό σύστημα, που θα επιτρέψει στις Ένοπλες Δυνάμεις να αξιοποιήσουν με τον επωφελέστερο τρόπο τις ικανότητες των στελεχών τους.

Ως προς τις μεταθέσεις χρειάζεται ένα πρόγραμμα που να χαρακτηρίζεται από αντικειμενικότητα και διαφάνεια. Προφανώς τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων γνωρίζουν ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να μετατεθούν, εκεί που απαιτούν οι υπηρεσιακές ανάγκες. Σε καιρό ειρήνης όμως, τα σχέδια μεταθέσεων πρέπει να ανακοινώνονται εγκαίρως και να μην αιφνιδιάζουν. Πρωτίστως τα κριτήρια πρέπει να είναι οι πραγματικές ανάγκες, αλλά και η υπηρεσία σε θέσεις απαραίτητες για την εξέλιξη των στελεχών. Συμπληρωματικά, όμως, πρέπει να ισχύει και το κριτήριο του σεβασμού της οικογενειακής ζωής. Αυτό θα είχε ευεργετικές συνέπειες τόσο στην απόδοση, όσο και στη λειτουργική αναβάθμιση των υπηρεσιών και των μονάδων. Κατανοούμε ότι απαιτούνται λύσεις για ένα σύνθετο πρόβλημα, αλλά είμαι βέβαιος ότι οι διαθέσιμες δυνατότητες για βελτίωση των κριτηρίων και της διαδικασίας μεταθέσεων δεν έχουν εξαντληθεί.

Για τις προαγωγές πιστεύω ότι, πέραν της αξιοκρατίας που είναι διαρκές και πάγιο αίτημα για την δημοκρατική λειτουργία των Ενόπλων Δυνάμεων, το κρίσιμο ζήτημα είναι ο χρόνος παραμονής που απαιτείται για την προαγωγή στο επόμενο βαθμό σε συνδυασμό με τα ισχύοντα κριτήρια προαγωγών. Πιστεύω ότι οι διατάξεις του Ν. 3883/2010 έκαναν ένα βήμα, αλλά πολύ δειλό και τελικά ατελέσφορο. Προς το παρόν μένω σε αυτά και απλά προσθέτω ότι από το πεδίο της αναζήτησης των αναγκαίων αλλαγών δεν εξαιρείται ούτε ο τρόπος εκλογής των Αρχηγών των Γενικών Επιτελείων. Ο χρόνος παραμονής αλλά και η διαδικασία διαδοχής στα ανώτατα κλιμάκια είναι ζητήματα ιδιαίτερης σημασίας.

4.ΣΚΟΠΕΥΕΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΑΝ ΤΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ
ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ ΠΟΥ "ΚΑΡΑΤΟΜΗΘΗΚΑΝ" ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΜΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ.

Όλα τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων μπορούν να ασκήσουν τα νόμιμα δικαιώματά τους με την υποβολή διοικητικών προσφυγών και την άσκηση ενδίκων μέσων. Αρμοδιότητα της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας είναι να εξασφαλίσει ένα περιβάλλον αξιολόγησης τέτοιων αιτημάτων, το οποίο θα λειτουργεί αξιοκρατικά, χωρίς πολιτικές παρεμβάσεις. Σε αυτό το καθήκον πρέπει όλοι να ανταποκριθούμε και υπό αυτές τις συνθήκες εγγυόμαστε ότι από θέση ευθύνης όπου πράγματι διαπιστωθούν από τα αρμόδια όργανα αδικίες, αυτές θα αποκατασταθούν.

5.ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ.

Η διαφθορά δεν είναι ποτέ ανίκητη, αν και δεν είναι μόνο εγχώρια. Η Ελλάδα μάλιστα δεν είναι η χώρα με την μεγαλύτερη διαφθορά στους εξοπλισμούς. Η ΜΚΟ «Διεθνής Διαφάνεια» κατέταξε το 2012 την Ελλάδα με κριτήριο την διαφάνεια στους αμυντικούς εξοπλισμούς στην κατηγορία «μέτρια» και με βαθμολογία υψηλότερη από χώρες με μεγάλα εξοπλιστικά προγράμματα, όπως η Ρωσία, η Κίνα, το Ισραήλ και η Τουρκία.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι το πρόβλημα δεν είναι υπαρκτό, ούτε κανείς δικαιούται να το επικαλείται ως άλλοθι ή για να υποβαθμίσει το ζήτημα. Αντίθετα, για τη χώρα μας το πρόβλημα είναι τεράστιο και η λύση του πρέπει να γίνει επιτακτική προτεραιότητα για όλους. Τα ελάχιστα πρώτα βήματα που απαιτούνται είναι νομίζω τα παρακάτω :

1. Ενίσχυση του ρόλου της Επιτροπής Εξοπλισμών της Βουλής. Σύμφωνη γνώμη για την κατάρτιση και τροποποίηση της Πολιτικής Εθνικής Άμυνας, της Δομής Δυνάμεων και του Μακροπρόθεσμου Προγράμματος Προμηθειών. Υποχρεωτική υποβολή στην Επιτροπή ετήσιας έκθεσης απολογισμού του Εξοπλιστικού Προγράμματος. Δυνατότητα της Επιτροπής να ζητά πραγματογνωμοσύνη από ειδικούς επιστήμονες και εξωτερικούς αξιολογητές, που θα φέρουν την αντίστοιχη διαβάθμιση ασφαλείας

2. Δημοσιοποίηση του είδους και του ύψους των εξοπλιστικών δαπανών. Κοστολόγησή τους σύμφωνα με διεθνή πρότυπα και standards. Κατάργηση της εμπιστευτικότητας, αλλά προφύλαξη απόρρητων τεχνικών λεπτομερειών. Η Ελλάδα έχει υποφέρει από την μυστικότητα των αμυντικών δαπανών και τα κρυφά swaps τα οποία κανείς δεν ξέρει πόσα είναι και πότε θα αποπληρωθούν

3. Θέση σε ισχύ Κώδικα Δεοντολογίας Προμηθειών Στρατιωτικού Εξοπλισμού με αυστηρές πειθαρχικές και ποινικές κυρώσεις και συνεχής επιμόρφωση των στελεχών σε θέματα διαφάνειας και καταπολέμησης της διαφθοράς

4. Αξιολόγηση των εσωτερικών μηχανισμών καταπολέμησης της διαφθοράς κάθε εταιρείας ως κριτηρίου επιλογής προμηθευτή

5. Εγκαθίδρυση συστήματος υποχρεωτικής συχνής εναλλαγής των στελεχών που ασχολούνται με προμήθειες. Συστηματικός έλεγχος του πόθεν έσχες των στελεχών που εμπλέκονται στο σύστημα προμηθειών.

6. Συνεργασία με την κοινωνία των πολιτών σε θέματα ενίσχυσης της διαφάνειας και κοινωνικού ελέγχου των αμυντικών δαπανών

7. Εξάλειψη των μεσαζόντων και ενίσχυση της κατασκευαστικής δυνατότητας της εγχώριας αμυντικής βιομηχανίας

8. Άμεση ολοκλήρωση του Μακροπρόθεσμου Προγράμματος Προμηθειών, της Εθνικής Αμυντικής Βιομηχανικής Στρατηγικής και έκδοση της υπουργικής απόφασης για τα ΑΩ «νέου τύπου», που προβλέπεται από το άρθρο 87 του Νόμου 3883/2010, αφού πρώτα διατυπωθεί η γνώμη της αρμόδιας Ειδικής Διαρκούς Επιτροπής Εξοπλιστικών Προγραμμάτων και Συμβάσεων. Ανατροφοδότηση των ΑΩ σε παραγωγικές δράσεις.

9. Αλλαγή δομών και οργανογραμμάτων με σκοπό την εμπέδωση της διακλαδικότητας και διαλειτουργικότητας στην προμήθεια αμυντικού υλικού

10. Δημιουργία ενιαίου φορέα αμυντικής βιομηχανίας υπό δημόσιο έλεγχο στον οποίο θα υπαχθούν όλες οι κρατικές εταιρίες του τομέα. Με τον ενιαίο φορέα επιτυγχάνεται καλύτερος συντονισμός των εταιριών, ενιαία διαχείριση των προγραμμάτων έρευνας και καινοτομίας, ενίσχυση της συνεργασίας, αποφυγή επικαλύψεων στις γραμμές παραγωγής, εξοικονόμηση πόρων μέσα από την ανάπτυξη οικονομιών κλίμακας και μεγιστοποίηση της εκμετάλλευσης των παραγωγικών δυνατοτήτων όλων των εταιριών. Σε συνδυασμό με την αξιοποίηση του ευρωπαϊκού δικαίου για την χρηματοδότηση της καινοτομίας (πχ στην ναυπηγοεπισκευή), την διασύνδεση με ΑΕΙ και στρατιωτικές Σχολές και την ενίσχυση της έρευνας και ανάπτυξης η αμυντική βιομηχανία μπορεί να διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στην παραγωγική ανασυγκρότηση της εθνικής οικονομίας.

EYXOMAI ΣE OΛΟΥΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ κ ΔΡΙΤΣΑ.ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
M.S.-M.B.A.

ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΛΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ 2014 ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΜΕ PDF.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.